- 514 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ömer Dinçer'e arizamdır.
Sayın Bakan,
Van’da meydana gelen depremlerden sonra okulları 5 Aralık 2011 gününe kadar "ertelemiş" idiniz.Ki bu hem doğru,hem de gerekliydi.
Bugün basında,Van merkez ve Erciş ilçeleri hariç okulların 5 Aralık Pazartesi günü açılacağını belirtmiş ve yarın da(Cuma günü) Van merkez ilçesi ile Erciş’teki okullarla ilgili "karar "alacağınızı duyurmaktasınız.
Bence biraz daha "cesur" olup,Van merkezi ile Erciş ilçelerindeki okulların açılışını "erteleyiniz",1.Kanaat dönemi boyunca "kapalı" tutunuz!
Yani 2.yarıyıl başında açılmak üzere "ara verdiğinizi" duyurunuz.
Bu hem mevcut binaların elden geçirilmesine fırsat verir,hem de daha uzun zamanda daha iyi düşünme ve buna bağlı olarak da bir "eylem planı" yapma şansınız olur/olacaktır.
Kaldı ki bu durumlarda,bir kanaat dönemi notunun,"sınıf geçme notu" olarak "geçerli "olacağı/olduğu "mevzuatta" yer almaktadır.
Ayrıca "tamamlama" veya "yetiştirme kursları" yoluyla da bu "açığı kapatma" şansınız vardır.
Dışardan bakan ancak depremin yarattığı "sorunları" çok bilmesem de tahmin eden biri olarak bu düşünce ve önerilerimi paylaşmak istedim/istiyorum.
"Acele etmenin" çok anlamlı ve gerekli olmadığı kanaatıyla arz ederim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.