KIRMIZI GÜLLER BÖLÜM 16
---------------------------------------------
Metin " Müsaadenizle odama çıkıyorum ," diyerek ayrıldı.
O anda telefon çaldı;.annesi açtı, arayan Leyla idi.Metin ’i soruyordu .
"Teyze söyle oğluna; o kızı şirketten atsın."
"Bak kızım.Sen aklını kullan; o şirkette kalmak istiyorsan elemanlarla iyi anlaş,yoksa başka şirkete transfer olacaksın.Metin böyle söyledi;beni anladın mı?"
"Teyze sen ne diyorsun; beni mi atacak şirketten ?"
"Hayır; şirket değiştireceksin ."
"Demek beni o kıza tercih ediyor ."
"Hayır kızım; iyi bir elemanı koruyor,senin şerrinden.Kendini topla dürüst bir insan ol; akrabayız diye herkesi kırma .Bu şirket akraba tanımaz .Hadi Kızım annene selam söyle ."
Metin konuşmaları duymuş; çünkü Leyla öyle bağırıyordu ki .Annesine içinden teşekkür etti.
( Canım benim; o da haksızlığı sevmiyor.)
Odasına girince yatağına uzandı .Günü düşündü ,Selma yı düşündü içini bir mutluluk kapladı .
( Çok iyi, çok güzel biri her yere uyum sağlıyor .Galiba ben bu kıza aşık olacağım.Olsun... dedi kendi kendine çok güzel olur .Ama ona ulaşmak çok zor . Beni hiç görmüyor ki .Öyle çok derdi var ki...
Ona yardım etmek istiyorum; edeceğim de .)
Selma ,eve gelince annesi "Hayırdır kızım? Zamansız geldin."
"Sorma anne ." Olanları bir bir anlattı
" Metin yemeğe götürdü ;.sonra da beni eve bıraktı.Şimdi ne olacak ;bilmiyorum anne. Sinirlerim çok bozuk; yarın hastaneye gidip tahlil yaptıracağım.Doktor ona göre ilaç verecek."
"Peki ya işinden olursan ? "dedi annesi .
" Sanmıyorum,öyle olsa Metin beni korumazdı .Bakalım zaman ne gösterecek.Çocuklar gelmedi mi ?"
" Geldiler;bu gün okulun son günüydü .Bak karnelerine ,ikisi de taKdir almış.;sevinçle dışarı çıktılar."
Selma karnelerini inceledi .
"Bu çocuklara birer hediye almak gerek;.İkisi de çok başarılı.Seneye nereye gidecekler ? Nasıl gidecekler bilemiyorum.Anne öyle üzülüyorum ki; Kardeşlerimi daha iyi imkan sağlamak istiyorum.Ama elimden fazlası gelmiyor."
O akşam evde şenlik vardı. iki çocuk çok seviniyordu; sınıf birincisi olduk diye .
Oğlan "Abla okulların yaz kampı var ;gitmeyi çok istiyorum. Hem eğlence, hem de dersler varmış."
Kızkardeşi de "Ben de istiyorum" dedi.
"Ne kadar ücreti? Diye sordu Selma.
"Bilmiyoruz?"
"İyi bakalım, bir öğrenelim de ; gücüm yeterse gönderirim."
Ertesi sabah Selma önce hastaneye giderek tetkiklerini yaptırdı.İşe dönünce; önce müdürün odasına uğra dı .
"Geç kaldığım için özür dilerim; hastaneye gittim de..."
"Biliyorum kızım; önemli değil .Nasılsın; kendini nasıl hissediyorsun ?"
"İyiyim; dün içinde özür dilerim .Böyle olmasını hiç istemezdim.Oldu işte..."
Müdür gülümsedi ".O tokatI hak etmişti. Hepimiz oradaydık. .Senin suçun yok .Ama tokat iyi patladı doğrusu.Nerden çıktı o kuvvet ?"
"Epeydir benimle uğraşıyor; sabah da laf attı. Duymamazlığa gelmiştim. Artık dayanamıyorum;bana yaptıklarına .Şimdi ne olacak ? Çok üzülüyorum ."dedi Selma.
Müdür gülümsedi ."üzülme; şimdilik rahatsın.Leyla yıllık izne çıktı. .Sen onu düşünme. Kardeşlerinin karneleri nasıl ?"
" İyi; ikisi de takdir almış ;beni sevindirdiler.Onları ödüllendirmeyi çok istiyorum.
Ama ne yapabilirim ? "
"Bak kızım; yatılı imtihanlar var, girip şanslarını denesinler,olmaz mı?"
"Lise için mi *"
"Evet, başka imtihanlarda oluyor. Denesinler. ne çıkar?.Belli olmaz; bakarsın kazanırlar ."
"Onlar giderse biz çok yalnız kalırız .Annem buna dayanamaz."
" İlerde gene gidecekler."
" O zaman başka; ama şimdi olmaz .Babamın acısı daha çok yeni."
AYŞE KARAN
DEVAM EDECEK
YORUMLAR
İleriye yönelik meraklar uyandırıyor öykü. Nasıl sürprizler olacak?
İyiler kötü, kötüler iyi mi olacak belkide bilmeden yaptıklarıyla.
Sorular çok, ilgiyle takip ediyoruz.
Tebrikler, sevgilerimle
AYSE 09
seni görmekte çok güzeldi
hayırlı cumalar diliyorum
yorum yapmayı unutmuşum. Ama selma aklımda kaldı hep...
Saygılarımla....
AYSE 09
evet selmacık unutulmayacak sanırm saygılarımla
AYSE 09
Merhaba, yazmaya bu kadar tutkun bir kalem görmedim doğrusu...Çok yönlü yazıp okuyorsunuz...Paylaşmanın hazzını yaşatan kaleminizi tebrik ediyorum efendim...saygılar...
AYSE 09
saygılarımlasınız herdaim
AYSE 09
selma şimdilik çok mutlu
sevgim saygılarımlasın bitanem
Ayşe'ciğim, son günlerde siteye giremedim, öykünün kaçırdığım bölümlerini de okudum.Çok başarılı, arkası yarın tadında ilgiyle okuyorum, devamını merakla takipteyim.
Selam, sevgi dua ile...
AYSE 09
DÜZENLİ BİR ŞEKİLDE TAKİP EDEMEDİM ANNEM:((
BAĞIŞLA BENİ..
EMEĞİNE SAGLIK BİTANEM..SEVGİMLE KUTLADIM
AYSE 09
Ya bu hikayede şu ana kadar Leyla dışında kötü olan bir Allah'ın kulu çıkmadı. Leyla da o kadar kötü değil...Herkesin bu kadar iyi olduğu bir hikayenin sonu da iyi olacaktır diye düşünüyorum.
Haydi hayırlısı...
DSelam ve sevgiler.
AYSE 09
dur hele belki çıkar birisi daha
saygılar benden
AYSE 09
sevgimlesin
Sevgili Ayşe, bu yazını okuyamamıştım ama bu da diğer öykülerin gibi çok güzel. Eline yüreğine sağlık.
Tebrik ederim, sevgimle...
AYSE 09
seni görmek te güzeldi sevgimlesin bitanesi
ama bu haksızlık dünden beri yayınlamanızı bekliyordum şimdi okudum çok kısaa doymadımm :(
AYSE 09
çok tşekkürler
saygılarımla
AYSE 09
saygılarımla sayfama onur verdiniz