- 511 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Benim hala umudum var
Televizyonsuz ve bilgisayarsız yaşayamaz olduk.Binlercemiz,aynı evin içinde,sevdiğimizin gözlerinin rengini unuttuk.Yalnızlaştık.’Fast food’ kültürünü,ilişkilerimize uyarladık.Yani anlayacağınız o konuda da batılılaştık! Kendi sesimize yabancılaştık.Tanımadığın insana içini dökmek iyidir bazen,tamam.Ama bizler işi abarttık.Kendimize sanal kimlik kartı çıkarttık.Yazdık,oynadık,farklılaştık.Şahsımızdan uzaklaştık.
Kahve keyfimizi,reklam geri sayımının insafına bıraktık.Ağlayan bir dostumuzun yüzüne telefon kapattık.Sonra oturduk Fatmagül’e ,Ali Rıza Bey’e ağladık.Vicdanımıza dert yandık.
Dokunmak,mihenk taşıdır sevginin.Ve sevgi,insanı insan yapandır.Taşa şekil veren insanken,yüreğine çin seddini ören yine insandır.
Kapıyı açıyoruz ve gelene sarılmıyoruz.Onlar "hoş" gelmiyor,bizler de "hoş" bulmuyoruz.Hiç kimse hoşnut değil oysa ki ama sesimizi de çıkartmıyoruz.Biraz anlatıyoruz,fazla fazla susuyoruz.Cömertiz susmada,hakkını veriyoruz.Arif’e tarif gerekmez diyoruz,paylaşmıyoruz.
Facebook’ta manidar bir şarkıyla şeediyoruz sonra derdimizi,atlamıyoruz.Özlü adamların,özlü sözlerini yayınlıyoruz zaman zaman.Koca koca laflar ediyoruz haddimiz olmadan.Elini uzatmana ne gerek var karşındakine,sana ihtiyacım var demene.’Arkadaşını dürtükle butonu’ yetiyor bize.Yüzümüzün hakkını veremiyoruz.Hiç bir kasımızı kullanmıyoruz,mimik geliştirmiyoruz.İki nokta,bir parantez üstlendi tüm duygu misyonunu.İkonlarla ağlıyor,ikonlarla gülüyoruz.
Artık şarkılar bile eski tadında değil,yaşamıyoruz.Bam güm tıs.Bas çek git.Öp,kokla,gel.Pervasızca tüketiyoruz.Duygu kıtlığı yaşayan bir millet gibiyiz.Hisleri tek lokmada yiyip,jelatinini buruşturup atıyoruz.Vücut ısısının,komplimanın,bugünün,yarının içine edip,bırakıyoruz.Hiçbirimiz mutlu değiliz aslında- bu benim tesellim,karışmayın-lakin gaflet uykusu tatlı geliyor,uyanamıyoruz.
Sevmeli...
Sevişmeli...
Merak etmeli...
Öğrenmeli...
Görmeli...
Aydınlık yarınları,karanlığa ışık tutacak,aydınlanmış çocukları inşa etmeli...
YORUMLAR
oy kurban olduğum meleğim yazan ellerini sevdiğim çiçeğim nasıl güzel anlatmışsın bitanem akıl yaşta değil başta lafını bir kez binkez doğrular bu güzel sözler evet hayatımız bu camların karşısında karşı komşumu tanımıyorum inan bana haaaaa memnun musun buda ayrı bir konu inan ben burda merhaba dyecek birini dahi bulamıyorum benim anlattığmı onlar onların dedikodusunuda ben anlamıyorum hayatta sevmediğim bir şey varsa falancanın oglu kızıyle ugraşmak bu benim işime gelmez eger bir faydamız olacaksa olumlu olmalı diye düşünürüm meleğim arkasından konuşmakla değil böyle olunca bende iyice içime kapandım yapacak bişey yok annem ve kendimi dediğin gibi bu canlara mahkum hale getirdim kalemim kağıdım oldu dert oratım oldu bazen iyi bazense kötü hayatla ilişkimizi kesti doğru kullanmasını bilrisen dünya avucunun içinde eger bunu doğru kullanmassan konşuların yapptığından daha beter çünki karşındaki kişiyi tanıma olanağın sıfır neler yaşanıyor az buçuk sende biliyorsun bitanem dilerim mevlam her zaman doğru insanlarla karşılatırsın ama bunu anlayamıyorsun sadece yazdıkları dil her tarafa dönüyor kimde benim turşum tuzlu dermi yok annem demez burda herkez ak kaşık her kes dört dörtlük eeeeeeee bana sorarsan bende öyeyim meleğim kim kendi için kötü der ama ben arada diyorum ben çok cadıyım diyeama inanmıyorlar :)bitanem seni çok sevdim anneciğini çok sevdim mestafa bey zaten kardeşim eeee bende görümcemi oluyorum ne :) canımın içi bitanem sizleri çok özledim meleğimbunları okurken güldüğünü görürü gibi oluyorum senin tlini almamışım yaşlılık annem yaşlılık inşl en kısa zamanda yine görüşürüz tadına doyamadım sizde kaldığım günlerin bitanem hele senin ve annein tatlı dili beni sizlere aşık etti kuzum offffffffff çenen düştü nisa teyzem dedin demiiiiiiiiiiiiiii iyi iyi gidiyorum ne kızıyorsun tamam bagırmak yokkkkkkkkkkkk anlaştıkmı hahahahah sizleri seviyorum meleğim hepinizi öpüyorum hoşçakallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll:)