- 1143 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
" Seni Sevmiyorum " desem inanacak mısın ?
" Seni Sevmiyorum " desem inanacak mısın ?
Hayata her koyduğum noktada yanlış yaptım. Yaptığım her yanlışı tekrarladım. Belki düştüm belki kalktım. Seni sevmek belki hataydı, belki koyduğum her noktanın silinişiydi. Seni sevmek o kadar acı vericiydi ki, bu hatayı bir daha yapamadım. Çünkü bir defa sevdim, ve seviyorum. Yalan yoktu her söylediğim cümlede. Sen alışmışsın artık her cümlede yalan aramaya, ama unutmuşsun ki devir değişti. Yalanlar artık aşık ediyor insanı ve günümüzün en büyük yalanı " Seni Seviyorum " . Belki bunu içten söyleyen vardır ama ya içi yalansa ? Artık kimse basmıyor kalbime, basamıyor. Çünkü seninle dolup taşan yüreğimdeki o değişik duygu, bütün derince açılmış çukurları doldurdu. Sanma ki seni bu amaçla kullandım. Hayır ! Sadece seninle mutluluğu tekrar hatırladım. Artık her mutluluğumda eski izlerin yerini senin resimlerinde, gülüşünle kaplıyorum. Belki senin için baştan aşağıya aşşağılın tekiyim. Eğer beni istemiyorsan açık yada kapalı söyle. Nefret ediyorum de. Ne olursan söyle. Hani demiştim ya mutluluğu seninle buldum. Buldum fakat kaybetmemek için çok zor durumdayım. Artık devir değişti. Devir yalan devri. O zaman seni sevmiyorum desem inanacak mısın ?
Uğur KARADENİZ