SENSİZLİĞİ BEKLEYEMEDİM - II -
Beklerken, bir yandan hayallere dalarım nedensiz. Vuslatını süsler, bir yandan da içimde büyütürüm. Ey yar; sana sormadan hayallerime beyazlar maviler mi giydirdim. Bazen durup sormalı mı, bir türlü kabul edemediğim ya da öyle zannettiğim asırlardır değişmeyenleri!... Dile mi düşmeli, sözlerin aldatıcılığının ardına mı saklanmalı ya da mektuplar mı yazmalı!...
Yazıyorum çünki, geldiğinde tüm kelimeler uçup gidiyor aklımdan, dilim kelam etmez oluyor. Bakışlarıma ne oluyorsa o bile kaçırıyor fermansız nazarlarından. Hal yetmez mi söze ne gerek, düşülen derdin dermanı yar. Yazıyorum çünki, yanında suskunluğumu başka manalara yorma. Dudaktan dökülenlerin ardına takılıp gitme ne olur. Söylenecekleri suskuluğumda söylerim!
Karanlık sokakları sensizliğin de adımlarken, her köşe başında karşıma çıkıverecek misin gibi gelir. Sokak lambasının altındaki sulietler isimsiz seni andırır. Ayak seslerime karışır yetişme telaşındaki nefesin. Bir heyecan kaplar gönlümü, senin gibi yaşamak arzusuyla hep yetişecek bir yerlerim olur!... Adımlarım biraz daha canlanır, yarına kalmalı umutlarım derim dönerken sensizliğime.
Yarına bırakmak mıdır yazılanlar, bu güne dair yazsak da. Hep bizden başkasına mıdır!.. Kendime yazmak için otururum kalem kağıdın başına, her defasında alır gider başını yazılanlar. Ya seni anlatır ya da sensizliği!.. Bazen sormak için yazarım cevabını bile beklemeden çalakalem yazmaya devam ederim. Belki bir gün unutulan mektuplar ellerime verirken tüm suskunluğunla yine de sabırsızlandığımı fısıldarsın dilsiz kelimelere.
Sensizliği bekleyemedim, düştüm yine kelimelerin ardına kapına geldim. Emanet etsen de sessizce sevmeyi, yine sabırsızlandım da er geldim. Bir bak etrafına tüm sevdalar koştururken, bir mesajdan bir mesaja, bir telefonla ayrılığa isyan ederken yine de sabrımla geldim. Yazgıma düşmüş bir kez yazmak, seni yazmasam oturup sensizliği yazacağım. Seni de sensizliği de yazarken aslında içimdeki koru üfleyeceğim. O yandıkça asırlar öncesinin emaneti, sensizliği bekleyeceğim…
Seni, seninle sevmedim bilesin!...
YORUMLAR
Bilser
Sevdan bende emanet bilesin "
............
"Ey sevgili,
Perde arkasındayım
Görüyorum ilk saatten beri seni.
Biliyorum ki sen de oradasın.
Ancak duymak istiyorum artık,..."
........
Yeter ki siz mektup yazın okunacaktır elbet, bazen zamanlı bazen zamansız!.
Mektupta aslında perdenin arkasında olmak gibidir, ne dersiniz...
İyi ki edebiyat defterinin mektupları var ya değilse nasıl ulaşırdı adresine mektuplar!...
Uğramışlığınıza değer vermişliğinize teşekkürler....
Selam ve saygılarımla...
Üfledikçe söner mi acaba kor? çok güzel ve içten bir yazıydı.
Tebrik ederim, sevgimle
Bilser
Kalpler aşka kapanmış hükmü bitmiş sözlerin
Sevdiğinden kaçırıp yere bakan gözlerin
Feri sönmüş bana ne bir sen varsın aklımda"
...........
"** Bir insanı herhangi biri kırabilir, ama bir tek sevdiği acıtabilir.."
.............
Dizelerinizi okuyunca gülün imbiklenmesi geldi aklıma... O nedenle
sizin sözlerinizin güzelliği ile teşekkür etmek istedim...