SONBAHARIN GİZEMİ
SONBAHARIN GİZEMİ
Sonbaharın altın rengi güneşi,hiç beklemediğim bir anda muazzam güzelliği ile karşıma çıktığı zaman büyüleniyorum.Altın rengi güneş kaybolduğu zaman ümit dolu ve bir o kadarda hüzünlü bir bekleyiş başlıyor.Sonbahar gizem dolu bir mevsim.Ne zaman nasııl bir güzellikte karşımıza çıkacağı belli olmuyor.Anlıyorum,tahminde ediyorum sonbaharın hüzünlü bir hikaytesinin olduğunu...
Sonbaharı altın rengi saçları olan.gizemli ve hüzünlü bir kadına benzetiyorum.Hüznünün kaynağı bir özlem sanki güzeşe olan.Aradabir kendini gösterenaltın rengigüneşi ise fedakar bir aşığa benzetiyorum.Sanki sonbahara aşık ama bir türlü kavuşamıyor.Çok az gözüyorlar birbirlerini.Buluşma anları ansızın oluyor.Altın rengi güneş tüm görkemi ile çıkıyor hüzünlü sevgilinin karşısına.İşte o anı, kavuşma anındaki eşşiz güzelliği,herkesin anlayamayacağını düşünüyorum.güneşim yaoraklar ağaçlarkısaca herşey üzerindeki işıltısı seviştiklerinin belirtisi sanki.Fedakar aşık hüzünlü kadını gördüğü anda tüm sırlar ortaya çıkıyor..Sonbahar ancak o zaman sunuyor bize tüm güzelliğinği.Altın rengi güneş sonbaharın gözyaşlarını andıran dökülmüş yaprakları yeniden diriltiyor.Birbirlerine sonsuz bir aşkla bağlanan iki aşık...Hiç ayrılmayacakmış gibi sımsıkısarılıyorlar.Sonbaharın aşığına sarıldığı andaki mutluluğu,bizim kalbimiz alamaz bence.Kavuşmaları kısa olur hep.Ama onlar bunu düşünmez bile.Sadece o anı yaşar ve anlayanlara o anı yaşatırlar.
Güneşin gitme vakti geldiğinde sonbahar rüzgarlar eşliğide ayrılığın şarkısını söyler.Ayrılma anında ise şarkı yerini çığlıklara bırakır.Sonbaharın sesini dinleyen bir kişinin bu çığlıkları duyması mümkündür.Güneş gittiği zaman sonbahar çeker tüm güzellikleri içine.Fırtınalı günler yeniden başlar bir sonraki kavuşmaya kadar.
Birbirlerini delice seven ve tamamen kavuşamayan iki aşık...Vazgeçemezler aşklarınsan.Güneş bir daha doğmayacağımı bilse bile gider hüzünle bekleyen sevgilisine...Sonbahar beklemeye güneş ise özlemeye mahkumdur.Hüzünlüdür sonbaharlagüneşin hikayesi...
Sonbahar mevsimini herkes sevemez.Onun gizeminin ve sırrının farkı9na varan var mıdır? tartışılır.Sonbaharın güneşe kavuştuğu eşsiz güzelliği görebilmek için sabırla ve inanarak beklemek gerekir.Bu doğa harikasının ve sonsoz aşkın farkına varabildiğim için kendimi şanslı ve özel hissediyorum.Bir snraki kavuşma anını sabırla bekleyeceğim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.