AŞK DENİZİ
Aşk denizdir…
Çözümü zor…içinde barınan türüne bakılırsa yaşam biçimi anlaşılamayan,insanoğlu uzaya gider uydu kurar hatta turizm seferleri düşler…ama hala denizin okyanusun sırrını çözemez,gidemez en derin noktasına en derini olduğunu bile bile…oysa sonsuzluktur uzay,gidilesi ve varılası olmayan yere gider ama denize inemez…
Aşk denizdir…tüm kışın yorgunluğu onda çıkar…berekettir….çoğu aile çoluk çocuk ondan doyar ve geçimini o sağlar…güneş doğarken ayrı güzel ay ışığında ayrı güzeldir…
Aşk denizdir…girersin çıkmak istemezsin…çıkarsın üşürsün…daha derine daha derine açılmak istersin korkarsın ama gidersin….eş dosta hava atıp boy verirsin…
Denizdir aşk…içinde yüzersin…can simidi onun için icat edilmiştir…filika onun için…ağ onun için…
Ağ örersin içindekini yakalamak için,emek verirsin,tuttuğunda en küçüğünü balığın sevinirsin
Gizemdir deniz aşk gibi…karayolunu takip ettiğin onlarca kilometre sonra görürsün ve her defasında ilk görmüşsün gibi sevinirsin….huzurdur…
Fazla kalamazsın denizde elin ayağın büzüşür…tuzludur…
Tonlarca metreküp su dur ama içemezsin…
Aşk denizin de boğulmak…diye terimler ürettirendir…mesela
Gökteki yıldıza inat kendi yıldızını barındırandır ve en çok toplanan yıldızdır deniz yıldızı zor olsa da
Ölürsün onun uğruna,boğulursun ya aşktan mıdır o yoksa
Bazen sığ bazen derindir ama asla bilinmez nerede ne derinliktedir.deniz kızı vardır içinde …masallara konu olan,yakamozu en çok kendine yakıştıranda odur,dalgası ile dalga geçilmeyeceğini hatırlatan da,kızarsa fırtınaya sebeptir…durulursa manzaraya…
Aşktır deniz…adı konulur erkek yada kıza cinsiyeti yoktur…
‘’Denizle şaka olmaz’’deriz ya hani…ama aynı zaman da ‘’Aşkın şakası olmaz’’ da ama
Mavidir deniz…ama gökyüzünde ki ışıktan…mavi gibi çeker insanı
Karanlıktır gece oysa aynı tadı vermez,grimidir yoksa?yada beyaz…
Böyle sorulara gebedir mutlaka,içinden çıkılmaz bir hal alır zamanla…
Ve aşktır deniz….deniz….aşk…
A.B.2011
YORUMLAR
AliBUDAN
teşekkür ederim üstadım
saygılarımla,