- 854 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
FACEBOOK ARTIK ACEMİ DEĞİLİM
FACEBOOK ARTIK ACEMİ DEĞİLİM
Size ne anlatacağım, derseniz. Facebook hikâyeleri. İki yıl oldu kullanalı her şey olmasa da çoğu şeyi öğrendim.
Hepiniz biliyorsunuz artık şu facebook yeni uygulamalarını şimdi anlatacağım bu uygulama yüzünden başımıza neler geldiğini. O kadar da çok acıklı değil canım. Yine de kendi kendime sordum özür borcum var mı? Sorusunu çözemedim.
Konumuza girelim benim sayfamda bir facebook arkadaşım vardı efendi, düzgün, güzel paylaşımları olan bir insan. Üstüne mizahçı ciddi ciddi bu işle uğraşıyor şiir de yazıyor. Karşılıklı paylaşımlara giriyoruz o benim gönderilerimi paylaşıyor bende onlarınkini. Buraya kadar güzel azda olsa sohbete giriyoruz.
Taa o güne kadar ben çoğu zaman yorgunum üç dört saat kardeşimin işyerine yardım ediyorum ev işi yazı işi vs. Hiç unutmam öğleden sonra işyerini birine emanet edip on beş dakikalığına eve çıktım. Aklım ne estiyse bilgisayarı açtım bu arada bilgisayar kullanmayı yeni öğreniyordum. Ee facebook açmadan durulur mu, iki dakika bakayım dedim.
Bir de ne göreyim.
- İsmim ne zaman duş aldı? Sorusu
- Yanıt yorumsuz.
Tabi beni hani derler ya cin tuttu olmaz olası kalemi mi de bilirsiniz haklı olduğuna inanıyorsa dur durak bilmez.
Tabi durur muyum gönderinin altına ekledim;
Bence siz soğuk bir duş alın, benim gibi bir deliyi dellendirmeyin lütfen gönderiyi silin yoksa siz yorumsuz bir sona gidersiniz, benim sayfam magazin sayfası değil.
Bilgisayarı kapattım işyerime indim içim içimi yiyor. Şimdi diyeceksiniz ki ne var bu soruda tabi bir kısmınız böyle düşünmeyeceksiniz. Çoğunuz yıkanmanın yeni deyimiyle duş almanın halk arasındaki anlamını bilirsiniz tabi ki o arkadaş bilmiyor olabilir. Hiç unutmam fabrikada çalışırken bir ara fabrika iş yok diye geçici süre kapanma kararı almışlardı. Erkekler kendi aralarında buraya işe gelen kadınlar yıkanmıyor o yüzden iş olmuyor diye konuşuyorlardı. Yani bana doğrudan söyleteceksiniz. Yıkanmak o soruda en son ne zaman seks yaptı anlamında kullanılıyor gibiydi.
Akşam oldu tabi ben yine doğru facebooka bu arada elimizde büyüyen mahalleden bir genç kız gönderinin altına;
- Abla sen niye silmiyorsun onun silmesini bekliyorsun, diye bir gönderi eklemez mi?
Tabi ki mizahçı arkadaşa dokunmuş haklı belki yinede benim suçum ne oda eklemiş ben magazin yapmıyorum o bir facebook uygulaması ben yorum bile yapmadım sadece yorumsuz yazdım vs.
En çok o kızın gönderisine sinirlenmiş yollayacağım dedi ve yolladı.
O gönderinin sahibinin çocuk olduğunu söylesem de ikna edemedim, gerçekten o gönderiyi nasıl sileceğimi bilemiyordum o zaman şimdi biliyorum tabi.
Günler sonra bir mesaj daha geldi bir sitede yazdığı şiire yorum yapmıştım. Onun teşekkürü bir zamanlar iyi arkadaştık diye eklemiş dolaylı yollardan anlatmaya çalıştım burada doğrudan anlattığımı ya ikna olmadı ya da anlatamadım. İstersen yine gel ses çıkmadı. Sanırım bir özür bekliyor benden. Neden ki suç facebook uygulamasın da ben de değil.
Tabi ki önce sohbete girip çözebilirdik sorunu. Oda haklı ben de.
Artık biliyorum olur böyle şeyler. Facebook ta. Ooooooo bir dinleseniz daha neler neler şimdi yoruldum artık ecemi değilim yinede merak ediyorum yeni uygulamalarını.
Bir süre önce kendi duvarıma facebooka entel mi takılıyorsunuz klasik kitap gibi olmayı deneseniz diye duymamışlardır tabi duymasalar da olur alıştık bir kere. Acaba alıştık mı? Alışırız alışırız.
Jale KESKİNKILIÇ 28-11-2011
YORUMLAR
JALE KESKİNKILIÇ
SİZ DENEYİM SAHİBİ OLMUŞSUNUZ ARTIK SİZEKİMSE KÜL YUTTURAMAZ. YA BEN?