Sonbahar Başkadır Ankara da 3 Sezon 4 Bölüm
Sabah saat 9:00 da sincandan mahkum nakil arabası gölbasına gitmek için yolacıkıyordu önde bir trafık polisi ve arkasında zırhlı mahkum taşım aracı vardı aracı jandarma erleri kullanıyordu polis arabasında ise iki polis vardı . araç Sincan ceza evinden cıkınca arkasına siyah bir araba takıldı.
Yol güzargahı genelde sakın oluyordu özellikle bu saatte nakıl yapılması ceza evince tercih ediliyordu siyah araba konvoyu yavaşça takıp ediyordu arcın içinde adanalı için hapse giren eski arkadaşı beyzayı kaçıran mahkum Tarhan vardı yuzunde sempatık bir gulumseme ile oturuyordu oysa nakıl aracını kullnana jandarmalar onun gittigi ceza evinde sartların bu adamın rahat edebileceği gibi olmadığını cok ıyı biliyorlar ve bu sempatık sırıtmaya hyret ediyorlardı. sapaga geliniyordu biranda ne oldugu anlaşılamadan ondeki polis otosu takla attı jandarma on başı frene asıldı ama araç agır oldugundan o da takla atmaya başladı .
2-3 takladan sonra yol sesizleşti sadece arkadan gelen siyah arabadan adanalının iki adamı indiler ve hala yaralı olan jandarma çavusun kafasına sıktılar cocukçagız orda son nefesini verdi zaten habib polislerin aracını ve polisleri çoktan öldürmüş onbaşıda takla sırasında ölmüştü. arabayı açığ içinden azda olsa yaralı olan mahkumu aldılar ve habibide alarak ulusa ilerlediler .
adanalı heyecanla haber bekliyordu ve telefonu çalınca seviçle açtı ne yaptınız dedi iş tamamdır agabey dedi adam karşıdan ozaman planı uygulayın dedi adanalı ve kapattı ama farkında olmadıgı bir şey vardı adanalının hakan olay yerinde adanalının telefonunu bulmuştu çünkü habib 3 . saldırıyı yapmadan önce adanalı ona telefonunu vermişti ve habipte bunu saldırıyı yaptıgı yere götürmüş ve orda kaçarken cebinden bu kagıdı ordakı guvenlikçilerce takıp edilirken duşurmuştu aynı şekilde tufek kovanlarından birinide dusurmuştu. ve şimdi bu sinyal adanalının yerini ekiplere bildiriyordu tabi hakanada
saat 12:00 civarında mahkum arabası gelmediginden gölbaşı ceza evi sincanı aramış ve arabanın yolda bir kaza yaptıgı bilgisine ulaşılmıştı bu sebeple ilgili noktaya polisler gitmiş ve orda da aynı pandorada kullanılan silahın kullanıldığı bilgisine boş kovanda yapılan anlık tespitle ulaşımıştı bu duyulunca hakana beyza haber verdi hakan ekibi tarafından zorla gece evinden alınıp zarifde içmeye götürülmüştü o yüzden ekip bugun işe geç gelmiş hatta hakan henüz gelmemişti bile ama cebinin calması ile uyandı beyza amirim iki önemli gelişme var dedi ha ne dedi hakan anlat beyza adanalının ulusta bir otelde oldugu tespit edildi habip de ona gidiyor su keskın nişancı birde beni kaçıran dedi beyza o adamı Tarhan ı kaçırmışlar adanalı ve arkadaşları bu soylerken beyzanın sesi titremekte idi hakan tamam sakın ol şimdi ben hemen ulusa geciyorum otelin adı ne dedi hakan beyza ona oteli yazdırıken hakan beylşk tabancası yanında diğer tabancasınıda ve bolca mermiyide yanında götürüyordu .