- 3701 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
BOŞ KONUŞANLAR
BOŞ KONUŞANLAR
Aşk üzerine bunca şiir, güfte, yazı yazılıp besteler yapılınca, merak edip bu aşk denilen duyguyu, yaşlı teyzelere sorayım istedim.
Farklı farklı cevaplar aldım. Varın yöresini siz belirleyin:
"- Get öte vetsiz!"
"- Aşk mı? Aşık kemiğinin gısaltılmışı mı?.. Bilemedim."
"- Gözü kör derler onun için; kör olduğuna beni bulamadı."
"- Gomşumun gızu için derler, aşuk olmuş deyu. Hastaluk mudur?"
"- Beden arzularının kılıfıdır. Bedenler doydu mu aşk denilen bu kılıf çıkaar, gider."
"- Dün gapının önünde oniki-onüç yaşlarında bi gız çocuu, SEMA AŞKIMI ÇALDI, diye aalıyordu. Anası da, AALAMA GIZIM, BEN SANA GENE ALIRIM, diyodu. Çocukların oynaşdığı yeni çıkan bi şey olmalı.”
“- A be bizim ‘Ülya aşka tutulmuştur. Karabasan ya da virem gibi bir ‘astalık ulmalıdır. Ne yiir, ne içermiş. ‘Astalıktır aru adam, ‘astalık.. Vir bi onnun da bakayım falcaazına. Ulmayasın sen de ‘asta.”
“- Şişirmesini bilene iyi şişen sakızdır. Ama sonunda patlar ya da ağızda çürür çiğneye çiğneye.”
“- BOŞ GONUŞMAYI NANCA SEVİSİZ!..”
Ve bir başka edebiyat sitesinde bir bayan arkadaş, son noktayı koymuş:
"- Don iner, aşk biter..."
Yüksel ÖNAÇAN
"- Ne diyisiz; aşk aha bele bişey..." -Gülesen SANCAR-
YORUMLAR
SUSARAK
Güneş altında söylenmedik söz yokmuş..
Bu yüzden geceleri söylüyorum sevdiğimi..
Ne gece ne gündüz yokmuş söylenmemiş söz..
Bende söylenmişleri söylüyorum yeni biçimde..
Hiç bir biçim kalmamış dünyada denenmedik...
Bende susuyorum sevgimi saklayıp içimde....
Duyuyorsun değilmi suskunluğumu nasıl haykırıyor...
Susarak sevgisini ilan eden çok var sevgilim ...
Ama bir başka seven yok benim sustuğum biçimde .....
Yazar : AZİZ NESİN
.
Anlamayanlarin ve bos konusanlarin cokca oldugu dunyada, dogal bir anlatim, Yukarida ki usta yazarimiz, sairimiz Aziz Nesinin cok sevgidim siiri "susarak" paylasiyorum izninizle.
Susunca dilden gonle dusermis ya ask
Saygilar, selamlar yureginize
........
YAŞAYANKELİME tarafından 11/30/2011 7:35:30 PM zamanında düzenlenmiştir.