SEVMEK
Sevmek evet sevmek bence,uğruna ölmek değilmiş,her şeyi yapmak değilmiş sevmek.Sevgi içten gelirmiş,sevgi karşılıksız verilen bir duyguymuş sevdiğine sevdiğin için birkaç damla gözyaşı ve asla sonunda pişman olmamak.
Ben şair değilim şiirlerim yok,yazar değilim kitaplarım yok ben kendi haline yaşayan ve seven biriyim sadece bir kalp ve o kalbe sığmayan bir sevgim var,onursuz,gurursuz,amaçsız yaşamaksa eğer sevgi,yaşadım ve hala yaşıyorum ama yine sevdiğimin gönlünü alamamışsam sevgime karşılık gelmediğine göre bence sevgi artık para olmuş hani eskiden derlerdi çok iyi kalpli biri diye,onurlu bir genç diye,şimdi cümleler artık olumsuz,çok zengin,istediği her şeyi yapıyor diye.anlamsız aslında bütün bu laflar,yazmak yetmiyor bir yazsan deli derler,söylesen geveze,sussan sevmiyor,şimdi soruyorum kendime ama sadece kendime sevgi somut mu?Elle tutulur mu?Biraz para versem benim olur mu?Diye,sonra görüyorum sevdiğim kızı,olmuyor diyorum olmuyor,parada yetmiyor.Aslında benim istediğim sadece bana bakarken gözlerindeki ışığı görmek,seni seviyorum derken ikimizin titremesi,benim için sevmek ölmek,bir ömür sevmek.Aynı yastıkta bir ömür.
İnsanları yıpratan yıllar değil ulaşamadığı emellermiş meğerse,meğerse gözyaşı beklermiş gözlerden düşmeyi,beklermiş ayrılık çoktan sevenleri,keşke diyorum keşke Leyla ile mecnun gibi olabilsem keşke hayatım boyunca düşündüğüm biri olsa ve beni düşünen biri.Acaba çok mu şey istiyorum,imkansız mı?Bu mucize gerektiren bir şey mi?Hayır aslında sadece iki kalp,iki çift göz,yeterli aslında,ama gel de kadere anlat.İlk başta olduğu gibi yani yazdığım gibi,ne şairim şiirim var,ne yazarım kitabım var.Sadece seven kalbim var,ama şiir varsa ortada yazan ben olmuşsam eğer o zaman şiirim sevgimdir,sevgilimdir.Eğer bir kitap varsa ortada bunu da yazan ben olmuşsam eğer ,o zaman sevgimi ve sevgilimi anlatmışımdır .uzun lafın kısası hayatta aslında her şey sevgi,onun için sevgi kolay elde edilmez ve kolay bırakılmaz,,işte hayat bu beş harf,iki hece,bir kelime üzerine kurulu.bende böyle yazmayı ve anlatmayı seviyorum,ne yapalım benimde sevgim yazmak,sevgilim sözlerim.hayatta asla sevgi bitmez eğer bitseydi şu anda ben bundan bahsetmezdim zaten her ne olursa olsun asla sevmekten bıkmayın,her ne olursa olsun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.