- 546 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Nerde O Eski......
Büyüklerimin anlattıklarına göre önceleri bir Nesrin Topkapı efsanesi varmış insanları ekrana kilitleyen ve yılbaşlarının beklenme sebebi. O çıktığı an çıt çıkmazmış evde pür dikkat izlenirmiş. Bir de unutmadan Muhammed Ali Clay,Dallas vs. Şimdi ise diziler var hayatımızda ve televizyonlarımızda. Belki de teknolojide ki inanılmaz değişimin değiştiremediği tek şey bu televizyon tutkumuz. Bir şekilde bağlatılıyoruz eskiden kutu olan ancak şimdi kağıt kadar ince olan bu kul yapısına. Ama küçük görünen ancak aslında fazlaca büyük de bir fark var arada. Geçmişte yayınlanan programlar insanları sadece eğlence dakikalarından öteye götürmezken şimdi ise hayatlarına yön veren bir hal almaya başladı. Önceleri JR sadece Dallas içerisindeyken artık birçok Fatmagül ile karşı karşıyayız. Önceleri Muhammed Ali ile coşarken şimdi hepimiz Kuzey oluyoruz Güney oluyoruz Polat’a imreniyoruz. Önceleri Nesrin Topkapı’nın dansına hayran hayran bakarken şimdilerde ise Asena kiminle sözlü tartışmaya girdi diye bakıyoruz. Bakıldığında herkesin her zaman söylediği o klasik cümleye geliyoruz. Nerde o eski ......... Varın siz doldurun boşluğu...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.