merhaba sevgili
Merhaba sevgili,
Benim gibi birine değmeyecek çok soylu davranışın karışışında eziliyor üzülüyorum desem beklide inanmayacaksın…
Ama şunu bil ki kendimi kaza yapmış bir otobüsün yolcusu gibi his ediyorum.
Sana gelmeye güç yettiremiyorum… Çaresizlik içinde boğuluyorum…
Kendime buzdan kaleler yapıp aşka meydan okumaya çalışırken; senin sıcak gülüşün karşısında bütün dünyamı sel sularına kaptırıyorum;
Biliyorum söz tükenir; geride yaşananlar kalır…
Dilimde cümleler duygularıma son noktayı koyarken, sana yaşattığım mutsuz paragraflar için özür diliyorum. Seninle yaşamış olmamdan dolayı sonsuz huzur ve mutluluk duyuyorum. İnan içimi burkan, hüzün ve gururla gözlerimi ıslatan bir duygu sağanağısın…
Ben rüyalarıma dolan berrak yüzüne susamış bir kelebek gibi öpücükler konduruyordum. Gözlerimi yumduğum o saatlerde kirpiklerim bahar dalları oluyordu…
Kaşımın gölgesinde yumulan gözlerimde hep seni düşünüyor hep seninle avunuyordum…
Ama dediğim gibi kaza yapmış yaralı bir otobüs yolcusu gibiyim…
İçimde sürekli kanayan keş kelerle yaşamaya çalışıyorum…
Bu karmaşık duygular içinde ne diyeceğimi bilemiyorum… Yeni yazmaya alışan bir öğrenci gibi çaresizlikler yaşıyorum…
Başıma gelenleri biliyorsun… Sürekli beni arayıp sormaların karşısında sana sadece iki satır yazmaktan da utanıyorum…
Hani insan konuşamaz yutkunur söyleyecekleri boğazına düğümlenir işte o durumdayım…
Bu duygularla en içten selam ve sevgilerimi iletir,yeni yılın her şeyin ilacı olması temennisiyle saygılar sunarım…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.