VATAN
Sevmek...Sevmek guzel.
Hele vatan sevgisi, hem guzel hem de sart.!
Vatan sevgisi demek vatanımın korunması demek.
İnsan sevdiğini korur. Hem de canı pahasına korur.
Vatanı korumak ne demek ?
Vatanı vatan yapan değerleri korumak demek değil midir. ?
Bu değerler nelerdir, peki. ?
Bir vatan, yatılacak toprağı olmazsa vatan olur mu ?
Bu topraga dikilecek bayrağı olmazsa vatan olur mu.?
Bu vatanı bekleyen Mehmetcik olmasa vatan olur mu ?
Bu vatanda doğal kaynaklar kullanılmazsa, üretim olmazsa, okullar olmazsa, tarih, edebiyat, kültür olmazsa vatan olur mu ?
Vatanın idaresi icin kanunlar olmazsa, ne olur ?
En onemlisi İnsan !
İnsan olmazsa vatana ne gerek var ?
Bunların cevaplarını beraber bulsak ya.
EVET cevapları nedir ?
Bir tutturulmuş gidiyor, inancı gereği baş örtüsüne saygı diye. Yazıklar olsun !
Yahu, senin vatanin soz konusu !
Vatanın bölünüyor,
vatanın satılıyor,
vatanın ekonomisi çökmüş,
vatanını bekleyen Mehmetçiğin eli kolu bağlanmak isteniyor,
vatanını yaşatacak olan doğal kaynaklar, fabrikalar tek tek globalleşme diyerek, sıcak para diyerek, günü kurtarma uğruna elden gidiyor,
vatani vatan yapan İnsan ayaklar altında,
bu vatanın tarihindeki ulu önderim, Atatürk`üm unutturulmaya çalışılıyor,
en önemlisi Cumhuriyet rejimine yönelik sinsi planlar ortaya sürülmeye çalışılıyor,
ama bazıları illede dini inancım diyerek( bu inancı her zaman tartışmaya hazırım), körlemesine inatla hareket ediyorsun.
Soruyorum :
Vatan olmasa dini inancini yasayabilecek misin ??????????
Neden ille de örtü ?????
Cevap bekliyorum. !!!!!!!
Bana ....hoşgörü, ....kırılmasın, ....inancı gereği diyecekseniz eğer, demeyin lütfen !
Bana, sizin içinizdeki İnsan ne diyor, onu yazın.!!!!
Örtündüğü için fakülteye giremiyorlarsa, neden örtünüyorum diye hiç araştırdılar mı acaba , diye soruyorum. Evet, neden örtü.!
O devirde cariyeden cariyeye koşan aklı sekste olan erkek sürüsünü zaptedebilmek için ve hatta hırsızların altın takıları görmesine engel olmak için boyundaki ziynetleri gizleyin mesajını veren ayetle gelen bir emir olan örtü bir yanda...
İrade yoksunu oldukları için zaptedemedikleri bedeni keyifleri uğruna ( keyif hayvani bir duygudur !) kadınların örtüler arkasına gizlenmesini isteyen ve bunu ziynet kelimesini, ziynet kadının bedenidir, tenidir, yorumuyla bilinç altındaki sapıklıklarını ortaya döken zihniyetin isteği olan örtü diğer yanda...
Hangi örtü.?
Neden örtünüyorsun?
Toplumdaki erkekler cinsi sapık mı ? Eğer bu kadar sapıklık varsa onlarla neden savaşılmıyor ?
Erkeklere de , harama bakma, denmemiş mi? Bunu dinleyen neden yok? Bu günah tek taraflı mı işleniyor ?
Su örtü konusunu %80 kadının moda olarak kullandığını, saçının kirini ve dağınıklığını kamufle etmek için örtü kullandığını, eşinin örtünmesini isteyen erkeklerin de kendilerine çeki düzen vermesi gerektiğini düşünüyorum. Özellikle kendi iradelerine çeki düzen vermeliler!!!!
Daha dün trenden inerken gördüm. Nasıl süslü, nasıl dikkat çekici şekilde sacını örtmüş, ama resmen transparan örtüyle içi meydanda, üzerindeki uzun gömleğin iki yanı uzun, ama ön ve arkası kapı gibi açık ve bu aradan giydiği pantolonundan heryeri belli bir bayana KİMSE DİNİ İNANCI GEREĞİ ÖRTÜNMÜŞ DEMESİN BANA !!!
Hele yanındaki sakallı erkek için, dinini yasadiğini söylemesin.
Bunlar iste malum partiye oy verip vatanimi karanlığa sürükleyenler ve bölenler.
Bu kendini bilmez sahtekarlara HOŞGÖRÜ GÖSTERMİYORUM !!! Yeter artık !!!
Vatanımdan başka bir sey UMRUMDA DEGİL !
Allah ile aramda hiç birşey yok. Hiç kimse de giremez. Ne bu sahtekarlar, ne yobazlar, ne vatan hainlerinin haddine düşmez bana dinimi öğretmek.
Ben sokaktakiler gibi gösterişini yaşayan değil, dinin özünü yaşayan gerçek Müslümanım !
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.