- 755 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
K'ADIN
Islak gözlerim hala, doğduğum zamandan mı kalmış?
Alnımda kalmış derin yara, geçmiyor
Çizgi mi yoksa? Yazı mı ne? Kader diyorlar kimileri !
Bilmiyorum ki hangisi ? Bölüşüyorlar durmadan ama neyi ?
Hangi yazgı yazdı; beni esir / seni sahip?
HAK diyorlar ! Kime sorulacak, hesabı kimden alınacak ?
BEN KİMİM? Tanışıklığımız var mı?
Hayır, HAYIR ASLA TANIŞMADIK..
SEN, BENİ HİÇ AMA HİÇ TANIMIYORSUN..!
Çünkü; aynı dünyada yaşamıyoruz !
öyle olsa görünürdüm gözlerine alamazdın kendini
ve ellerin dokunamazdı hiç bir çiçeğe korkardı solmasından,benzettiğinden...
Eğer O ışığı görebilseydin; duramazdın hiç bir güzellikte
görmezdi gözlerin
duymazdın hiçbir sesi ninni gelirdi eğer içsesimi duyabilseydin
ve ayrılmazdın yörüngemden..
........ ........
Kuşları düşün mesela,ben en çok Turna kuşunu sever benimserim insana benzerler çünkü, çift olarak yaşarlar ve eşleri gittiğinde yaşayamazlarmış..
Birkaç yıl önce, hafif yağmur çişelemeye başladığında eski evimin balkonuna çıktığımda, hep şikayetçi olduğum balkonumdan içeriye sarkan ağacın dalında bir çift güvercin gördüm ve şaşırdım yanyana duruyorlardı..
Sessizce izledim, güvercinlerden biri yanındakinin üzerine doğru kandını açtı yelpaze gibi, korumak için bu görüntü bir mucizeydi, onlar yanyana duruyorlardı hala ve ben şaşkın kalarak öylece izledim..
Sonra kaçmasınlar diye yavaşça perdeden uzaklaşıp eve doğru döndüm ama gördüğüm bir kuştu bu neydi şimdi..!
Çok düşündüm, demek can taşımak değer vermeyi gerektiriyordu ve doğadaki canlılarda bu his hep vardı, o görüntü hala gitmez gözümün önünden..(gerçektir)
Malum bizler insan olduğumuzdan, daha fazlasını, daha incesini düşünebiliriz değil mi?
Bilhassa şu son dönemde kadınlarımızın seri olarak katledilmesinden dolayı şahsen oldukça rahatsızım, artık bu vahim durum güzelim yurdumda yara olmaktan öteye geçmiştir..
Zaten bitmez tükenmez türlü sorunlar varken töre,çocuk yaşta evlilik vs. kadına yönelik vahşet artık boyutları ölçülemez duruma gelmiştir..
Bugüne dair hatırlanmasına da karşıyım, kadın varsa toplum vardır
kadın yok ediliyor bir toplum yok ediliyor farkında olmalıyız ve bir çaresi olmalıdır..
Feyza ’muhurlu’
Bir eflatun..
25 Kasım 2011-14:00 İZMİR
YORUMLAR
Feyza 'muhurlu'
Kadın, insanlığın var oluşunun aynası...
Onları üzen, öldüren eller bu dünyada cezalandırılmasa da,diğer dünyada elbet cezasını bulacaktır..
Yalnız bu dünya içinde gerekli önlemler, programlar, çalışmalar yapılmalıdır..
Çok derin bir konu...
Yazı garip bir şekilde örgülenmiş olsa da; mesajı 'mesajdır!'...
Saygımla
Feyza 'muhurlu'
Evet ''mesaj''ı ulaştırabilmişsem ne mutlu..
Olduğu gibi içimden geldiği gibi yazmıştım her zamanki gibi.
Garip dediniz,izninizle iyi yönde algılayabilir miyim?
Teşekkür ediyorum,sevgiyle