- 1845 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
gizli sevda zordur bilirim, ondan daha zoru ise sevdiğinin senin ona olan aşkından bi haber başka biriyle çıkması, sözlenmesi ya da evlenmesidir:( gizli sevdaların mutlu sonla bittiğine hiç şahit olmadım, ama tabiiki mutlu sonla bitenleri de vardır... Umarım senin gizli sevdan mutlu sonla biter ve bu sevda açık, karşılıklı ve sevdiğinle mutlu bir birliktelikle sonsuzluğa erişir... benim tavsiyemse bir an önce sevdanı sevdiğine anlat.. sonra çok geç olabilir, çünkü gerçek hayat romanlardan ve masallardan çok farklıdır..
görkem şen
ama imkansızlar vardır bu hayatta bilmem bilirmisiniz .
bu da öyle bir şey .
dünya tersine dönse ne ben açılırım.
ne de o kabul eder .
böyle birşey işte.
yine de teşekkür ederim.
esenlik içinde kalın...
çok güzel bir paylaşım..Şuan bende aynı durum içersindeyim..Herkesten gizli bir sevdam var içimde..Yapabilceğim hiç bir şey yok elimden gelen tek şey rabbime sığınmak ve mektuplar yazmak..Bir gün o mektupları okuyupta bana gelmesni o kadar çok isterdm ki tıpkı szn gbi...Ve bu satırları okurkenn aklımdan geçen tek şey "keşke onun da bna böyle gzli mektupları olsa "oldu..
görkem şen
bir türlü açılmaya cesaret edemessiniz.
çünkü bi korkunuz vardır veya bi acaba vardır aranızda.
elbet bir gün o korkunuzu yeneceksiniz yada yeneceğiz ve güzel günler göreceğiz...
esenlik içinde kalın...
saygılarımla..