- 1832 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yıldırım Aşk
Surmayasın Agacıım;
Sanmışımdır yıldırım aşk çarpmıştır beni. Üüle de olmuştur.
Aguş(1) tanıştırmıştır beni bi dundurmacıda. Aru(2) kişi bilmiştirim, mazun(3) sandıım kendisini. Benim erif çuk çalışır ya Agacaıım, muşmulaya dönmüştür suratcıı. Bu baro(4), kalaylı kap gibi parlaktır.
Aguş, anlatır da ben duymam, girmiştirim rumantik bi avaya. Baroda yoktur apseniz(5). Meşguldür benim bacaımla masa altından, mıncıklar durur. Oşuma gider az acıtsa da. Eyecanımdan tir tir titremekteyim. Dundurma masanın üzerinde erimiştir adeta ateşimden.
Aguş ulacak gaci bir mayın(6) çağırdı çıkıp dışarı. Pinip, gittik urmana. Taksici naşladı(7). Gaci(8), şalvarının altından eteini çıkarıp güya ot toplamaya gitti.
Aşkım, uzandı belime sarılıp, dudaklarıma. Ayyyyyyy! Ne kokudur o Agacıım. Bizim ayakyulu daha bi oş kokar. Ulanca kuvvetimle ittim koftiyi(9). Bende rumantizm de aşk da ‘afız buke(10)..
Kaçarak yula doru, gaciyi çağırdım. Ses virmez sürtük gaci. Yuldan geçecek bi mayın beklemekteyim em yürüyüp, em de kendi kendimle kavga iderken.
Zongur(11)! Rumantizmden de anlamıyormuş meer. Bi daa yıldırım aşk mı; tübe Agacıım.
Atçe
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
1- Aguş: Çöpçatan
2- Aru: İyi insan
3- Mazun: Zengin
4- Baro: Delikanlı
5- Apseniz: Konuşma
6- Mayın: Araba
7- Naşladı: Gitti
8- Gaci: Karı
9- Kofti: Yaramaz
10- Hafız buke: Kalmadı
11- Zongur: Kaba, ayı adam
YORUMLAR
Tübe, tübe, tübe...:))Tübeee...
Az daha yıldırım çarpacakmış orman içinde, allah korumuş:))Keyifle okudum.Kaleminize saglık. Saygılarımla...
nuray telli tarafından 11/25/2011 12:54:28 AM zamanında düzenlenmiştir.