- 1757 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Şair Hicran Aydın Akçakaya'nın imza günü
Şair Hicran Aydın Akçakaya’nın imza günü
Hicran Aydın Akçakaya 01.12.1971 yılında Muğla’da doğdu 1974 yılından bu yana Bodrum/Bitez’ de ikamet etmektedir. Öğrencilik yıllarından beri edebiyata olan tutkusu yakın arkadaşları ve öğretmenleri tarafından sürekli itibar görmüştür. O yıllarda yazdığı şiirler ve öykülerle Birincilikleri ve dereceleri bulunmaktadır. Okumanın ve yazmanın dışında fotoğrafçılığa da büyük merakı ve ilgisi bulunmaktadır.
İlk kitabının ismi Denize Düştüm Maviye Sarıldım. İkinci kitabının ismi bazı şeyler dağınık kalmalı. 03 12 2011 tarihinde Bodrum’da imza günü yapılacaktır.
Tüm Fethiyeli şair ve yazarlar davetlidir. Edebiyat defteri ve diğer sitelerde de şiirleri ve yazıları şair arkadaşları tarafından beğeni ile okunmaktadır. Hemşehrimiz olarak bizlerinde gönlünde taht kuran şair, yazar Hicran Aydın Akçakaya arkadaşımızı onura etmek için Fethiye’den şair ve yazar arkadaşlarla birlikte 03 12 2011 tarihinde Bodrumda olacağız.
3 Aralık 2011 cumartesi günü saat 14:30 17:30 arasında sevgili Gülay Somer Birkl’ın sunumunu üstlendiği bu tanıtım kokteylinde siz tüm dost ve arkadaşlarımızı aramızda görmekten büyük mutluluk duyacağız...