- 2242 Okunma
- 19 Yorum
- 0 Beğeni
Unutamadığım Bir An
Oda arkadaşlarımla birlikte bir mesai gününe daha başlamıştık. İşlerimizin yoğunluğundan dolayı birbirimize günaydın dedikten sonra ikinci bir cümle kurmaya bile fırsat bulamamıştık. İşin biri bitmeden diğeri geliyordu. Bir ara arkadaşlarımın “Biz dışarı çıkıyoruz Aysel Ablacığım. Sana afiyet olsun” dediklerini işittim. Kafamı kaldırdığımda kapı önünde bana el sallayan iki çift el vardı ve bir anda kayboluverdiler. “Size de afiyet olsun. Hayırdır daha çok erken! İzin mi aldınız?” dedim demesine ama beni duyduklarından emin değildim. Tekrar işime odaklandım.
Öğle tatilinin bitmesine yarım saatten az bir zaman kalmıştı. Sonradan devam etmek üzere çalışmama küçük bir nokta koyup bir şeyler atıştırmak için kafeteryaya gittim.
Odama geri döndüğümde burnuma mis gibi kokular gelmeye başladı. Masamda harikulade bir çiçek buketi vardı. Büyüleyici görünüyorlardı. Kızların yüzünde muzip bir gülümseme vardı. Bir onlara bir çiçeklere baktım ve düşünmeye başladım. Doğum günüm de değildi. Nereden çıkmıştı bu rengarenk çiçekler!
Kısa bir süre sonra çiçeklerin üzerine iliştirilmiş küçük bir not gördüm. Merakla okumaya başladım. Üzerinde “Öğretmenler Günün kutlu olsun ablacığım” yazıyordu. Şaşkınlığım bir kat daha artmıştı. Öğretmenlerimize karşı saygım ve sevgim büyüktü ama ben öğretmen değildim ki.
Sahure ve Özden yanıma gelip nottaki sözleri tekrarlayıp yanaklarımdan öptüler. “İşe girdiğimiz günden beri bize sürekli bir şeyler öğretiyorsun. Ne sorarsak hiç usanmadan sabırla cevap veriyorsun. Bize memuriyeti sen öğrettin. Sen bizim öğretmenimizsin. Öğretmenler Günün kutlu olsun” dediler sevgi dolu gözlerle.
Bu sözleri ve davranışları hak etmiş miydim bilmiyorum. Bildiğim tek şey bildiklerimi olduğu gibi paylaşmak ve onları çok ama çok sevmekti.
Gözyaşlarımı nasıl zapt edebilirdim ki? Dilim geçici bir süre görevini gözlerime bırakmıştı. Gözlerim teşekkür ediyor, gözyaşlarım mutluluktan uçuyorum diyordu. Bir kez daha kucaklaştık birbirimizle.
Bazı anlar ve bazı arkadaşlar vardır ki asla unutulmazlar. Üzerinden yıllar geçse de, mesafeler sizi ayırmış olsa da dostluklarını yüreğinizde hissedersiniz. Aranızda geçen olayları anlatırken ilk günkü gibi gözleriniz nemlenir ve uzaklara dalarsınız. Tıpkı şu anda olduğu gibi.
Bütün öğretmenlerimizin Öğretmenler Gününü canı gönülden kutluyorum.
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
EMEĞİNE SAGLIK MELEĞİM..TÜM EĞİTİMCİLERİMİZİNDE BU ÖZEL GÜNÜ KUTLU OLSUN SEVGİMLE..CAN TANEME..................................................................
Aysel AKSÜMER
Elbette asli görevi öğretmenlik gibi kutsal bir meslek olan öğretmenlerimizi saygı ve sevgiyle, minnetle anarak yazının özüne dönmek istiyorum.
Hayat gerçek bir okul; öğreneni ve öğreteni mütemadiyyen süregelen...
Ne bir diploma ne diplomasızlık bu öğrenim sürecini örselemekte! Her halukârda insan bu yaşam arenasına katkıda bulunabilmekte; öğrenirken öğreten, öğretirken öğrenen değişkenleriyle bu süreci diri, akışkan ve devamlı kılmaktadır.
Yazınız insani değerler silsilesinde ele alındığında çok şey ifade etmekte...
Kişiye özel , çok küçük bir ayrıntı, bir yaşanmışlık gibi görünse de bu yaşanan; içeriğindeki değer anlayışı ve sorumluluk duygusu dolayısıyla bu yaşanmışlığı kaleme almanız, size bu mutluluğu bahşedenler kadar değer katmakta, sizlere karşı özümüzde derin taktir duyguları uyandırmaktadır. Bu bağlamda sizi ve sizin nezdinizde bizlere bu onuru yaşatan değerli mesai arkadaşlarınıza teşekkürlerimle saygı ve sevgilerimle, güzel insan...
Aysel AKSÜMER
hayatta hep ögrenci ve ögretmen degilmiyiz ve tabiki sizler başımızın tacı gönüllerimizin sultanları aşkımızın ve hayatımızın ögretmenleri degilmisiniz, kutlanacak ve elleri öpülecek ögretmenler sizlersiniz
sevgilerimle muhteşem bir olay kutlarım sizi paylaşımınızdan dolayı
Aysel AKSÜMER
Ne kadar şanslısınız, hem öğretmeyi sevdiğiniz için hem de kıymetli tutulduğunuz için.
Çok güzel bir hatıra. Paylaştığınız için teşekkürler.
Aysel AKSÜMER
iyilerin içinde hep öğretmenlik duyguları vardır...öğretmen olmasa bile.... yazın günün anlamını çok güzel nüksediyor.....tebriklerimle saygılar...
Aysel AKSÜMER
Ne güzel bir paylaşımdı arkadaşım..
Çiçekleri ve o sevgiyi haketmişsiniz..
"Öğretmenler Günümüzü Kutluyorum.."
Sevgiler İzmir'den..
Aysel AKSÜMER
Ne güzel bir durum değil mi ? Sevgili Aysel.
Senin kadar duygulandım bende. Yaptıklarının karşılığı
böyle sevgi seli olarak geri dönmüş. Daha ne olsun :)
Aysel AKSÜMER
SAYGIDEĞER HOCAM, BÜRO MEMURİYETİNDEN EMEKLİ OLMUŞ BİRİSİ OLARAK, ÇALIŞMA HAYATIMDAN HAFIZAMDA KALAN İSİMLERİN HEPSİ, İNANINKİ SİZİN GİBİ MESAİ ARKADAŞLARIMDIR, DİĞERLERİ egoistlikleriyle, muhbirlikleriyle v.s. çöplükteler artık... Sizi saygıyla selamlıyorum. 24 Kasım öğretmenler günü size ve bildeiklerini paylaşarak insan yetiştiren her öğretmene kutlu olsun.SAYGIYLA.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Anlam dolu yazınızı çok beğenerek okudum. Unutulmayan bir anı. Paylaşımınız için teşekkürler.
Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
AYSE 09
bu gün bende mesaj aldım öğretmen olup olmadığını bilmiyorum ama benim için en güzel öğretmensin öperim ellerinden diye
nasıl oldum anlatamam çok güzeeldi ya sevgimlesin
Bilim adamı W.Gong'un çok güzel bir sözü vardır:
-Herkesi öğretmen yapın!Çünkü insan öğretirken öğrenir de ondan...
Dolayısıyla bu rolü oynamanız,çiçeği hak etmek anlamına gelir bence de.
Kutlarım Aysel Hanım.
Aysel AKSÜMER
"Sahure ve Özden yanıma gelip nottaki sözleri tekrarlayıp yanaklarımdan öptüler. “İşe girdiğimiz günden beri bize sürekli bir şeyler öğretiyorsun. Ne sorarsak hiç usanmadan sabırla cevap veriyorsun. Bize memuriyeti sen öğrettin. Sen bizim öğretmenimizsin. Öğretmenler Günün kutlu olsun” dediler sevgi dolu gözlerle."
Aysel hanım,işte yaşanılası hayatın kısa bir özeti bu cümle...Ne diyor Mevlana hz.."Gün oldu bir günde beş yüz öğretmenim oldu benim " bu nasıl olur üstad dediklerinde...bana bilmediğim bir şeyi öğreten benim öğretmenimdir. diye çok ama çok önemli bir konuyu bizlere anlatmış oldu...
Tebrikler Öğretmenler gününz kutlu olsun...O iki gönlü güzel dostlarada selamlar
İbrahim ERZURUMLU tarafından 11/24/2011 3:54:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
İbrahim ERZURUMLU
Ne mutlu size..Bizlerle bu anınızı, böyle bir günde paylaşmanız ne güzel..
Sevgilerimle
Aysel AKSÜMER
Aysel Hocam, bu güzel yazınızı ve öğretmenler gününüzü kutluyorum...
Aysel AKSÜMER
Aysel Hanım.
Yazınızı büyük bir zevkle okudum. Evet..Siz bir öğretmensiniz ve o çiçeklerden çok daha fazlasını hak ediyorsunuz.
ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
Selam ve saygılarımla.