- 551 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KİRAZ 3
Birinci adam:canım arkadaşım benim(der sarılıp öpüşüp oradan uzaklaşırlar)
Rıdvan yerde poşetteki kirazsını alır arabaya biner eve dönüş yoluna başlar.Evden bayağı uzaklaşmıştır.bir müddet gittikten sonra arkasındaki arabaya dikiz aynasından gözü takılmıştır araba sağa sola savrularak arkasına yanaşmaktadır şerit değiştirir arkadakide onun şeridine girer.
Rıdvan:Ya bu adam ne yapıyor böyle arkadan iyice üstüme üstüme geliyor şimdi arkadan çarpıcak ben şerit değiştiriyorum oda beni takip ediyor ne oluyor böyle bunun maksadı ne bu gece yarısı ah nalan başıma aştığın işlere bak saatlerce kiraz ara bul sonra iki adamı ayırıcam diye dayak ye şimdide bu araba sağ salim eve gitsem başka bir şey istemiyorum(der arkadan araba çarpar Rıdvan telaşla arabadan dışarı çıkar diğer arabadanda iki kişi çıkar Rıdvan iri yarı adamları görünce önce korkar ama)
Rıdvan:Ne oluyor kardeşim arkadan gelip arabama çarptınız(diye bağırır)
Birinci adam:Ne çarpması sen birden bire durdun bizde çarptık suç sende
Rıdvan: Ne durması ben yolumda gidiyordum siz üstüme üstüme geldiniz
İkinci adam:Sen araba kullanmayı bilmiyorsan biz ne yapalım herkeze ehliyet verirlerse böyle olur
Rıdvan:Ben şerit değiştiriyorum sizde değiştiryorsunuz ben kaçtıkça siz takip ettiniz sizin amacınız ne kardeşim.
İkinci adam:Ne maksadımız olcak habire şerit değiştiren sensiz hem suçlıu hemmde konuşuyor
Rıdvan:Öf ya arabanın arkasına bak göçtü tanponda kırılmış(arabanın arkasına gider tanponu kaldırır)karımın arabası ben karıma ne dicem.
Birinci adam:Suç sende bide konuşma (rıdvanın üzerine yürür)üstelikte kılıbık
Rıdvan:Suç sizde polis çağırıcam(değince adamların yüzü değişir arabadan üçünçü adam çıkar rıdvanın yanına gelir.
Üçüncü adam:Tamam kardeşim polisi karıştırma aramızda halledelim(der ceketni biraz açar belindeki silahı rıdvana gösterir)
Rıdvan:Aramızdamı halledelim ya zararım(der ama silahı görünce çok korkar)
Üçüncü adam:Evet aramızda halledelim polisi karıştırma senin için daha hayırlı olur.
Rıdvan:Tamam abi polis falan yok zaten ben durdum birden sizde istemyeek çarptınız suç bende hasarıda boşver ben yaptırırım sizin arabada bir şey varmı(onların arabanın önüne bakar)
Üçüncü adam: Sen bizim arabayı düşünme biz hallederiz(birinci adamı çağırır)beyfendiye arabasının hasarı için para verin.
Birinci adam:Tamam patron(der arabadan bir çantayla gelir içinden bir deste para çıkarır çanta doludur patronuna verir)
Üçüncü adam:Al arkadaşım bu parayı arabanı yaptır karınada bir hediye al ve bizi unut polisi unut sağlığın için
Rıdvan:Gerek yoktu abi ben yaptırırdım(der ama parayıda alır)unuttum bile sizi sizi hiç görmedim
Üçüncü adam:(yanağına usulca vurur)Aferin sana bak akıllı çocuksun hep böyle ol başına bela gelmesin
Üç adamda arabalarına binip oradan uzaklaşırlar Rıdvan elinde parayla kala kalır bir yandanda sevinir çünki arabanın masrafından çok fazla para vermişlerdir
Rıdvan:Vay be paraya bak arabayı yaptırırım üzerinede bir sürü para kalır kimdi bu adamlar acaba karanlık oldukları kesin ama boşver birsürü para verdiler aman banane kimse kim (der parayı cebine koyar arabasına biner oradan uzaklaşır)
Beş ondaakika giddiketen sonra araba birden bire stop eder.
Rıdvan:Şimdi ne oldu ya başıma gelmedik kalmadı ah nalan ah bir kiraz için çektiğim eziyete bak ne oldu şimdi bu arabaya(tekrar çalıştırmaya çalışır ama araba çalışmaz benzini var göstermektedir)ne oldu şimdi buna benzinde var gösteriyor ama tabi ya bunun benzin göstergesi bazen bozuluyordu benzin bitti kahratsin bi bu eksikti gecenin bir yarısı nerden benzin bulcam eh be karı arabaya biniyorsunda benzin neden almazsın arabaya kadından şöför olursa böyle olur.Bu kadınlara ehliyet verende zaten trafik kadınlar yüzünden bu halde ya hadi ehliye vermişler boş bulunmuşlar ya araba kullanmalarına ne demeli koy cüzdanına dursun ehliyetin araba kullanmak senin neyine be kadın birde ben salak gittim buna araba aldım bide araba kadınların neyine ellerinin hamuruyla söför olucaklarını zannediyorlar araba kullanmak erkek işi bunlaruı söyleyincede maço maganda derler şimdi böyle yolda kalırsın işte salak Rıdvan şimdi benzinlik bulucam diye uğraş dur.Ama dur bi bir iki kilometre arkada benzinlik vardı bağajda bidon olucaktı onu alayımda yürüyüm oraya belkşi bir araba geçer buradan otostop çekerim durur belki gecenin bu sahatinde ne arabası ancak benim gibi salaklar yolda olur aman kirazıdda unutmayayım zaten başıma ne geldiyse şu kiraz yüzünden geldi ben yandım valla yedi ay keşke hamile kalmasydı(bidonu ve kiraz torbasını alır ters istikamete doğru yürür bir yandanda söylenir).Uzakta bir şeyler olmaktadır bir adam bir kadını dövmektedir kadın karşı koymaya çalışır.Adam kadını tekmelemeye yumruklamaya başlar.
Rıdvan:Ne oluyor orda hey kadını bıraksana (diye bağrır)Adam Rıdvanı görünce elindeki bıçağı kadına birkaç kez saplar kadının çantasını alır ve kaçar Rıdvan koşup kadının yanına gelene kadar adam kaçmıştır.Rıdvan kadının yanına gelir kiraz torbasını bırakır kadın yaşıyordur bıcak yanındadır.
Kadın:(ölmek üzeredir zor nefes alır hertarafı kan içindedir bir şeyler sölemeye çalışır)Ahmet (der ölür)Rıdvan elinde bıcak kalakalır tam o anda polis sirenleri çalar polisler gelir
ARKASIYARIN
YORUMLAR
Kiraz.. Nasıl severim bir bilsen.
Ama hikayeni görmek için geldim, baktım ki uzun bir seri yazı.
Geriye dönük okumam lazım o yüzden bu eklentiyi okumadan çıkıyorum sayfadan.
Baştan başlayacağım çünkü.
Sevgiler,