- 483 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kendime soru? ? ?
Bu bir şiir değil sorgulama dostlarla paylaşmak için astım.
Bugün ne yaptın diye kendime sordum? Yaradan için seni yarattığı için, varlığın için, dünyada olduğun için, elin kolun aklın firkin için, yediğin ekmek için, uyuduğun uyandığın için, yatabildiğin için, yürüdüğün için, ekmeğine katık bulduğun için, en önemlisi insan olarak yaratıldığın için. Ne yaptın bugün onun için, gene kendini düşündün bak bu yemek güzel değil, bu et yetmez, bu evin halısı değişmeli, yada perde yenilenmeli, yada dün vitrinde gördüğün ayakkabıyı çantayı almalısın. Oraya seni götüren bu ayakları verene ne yaptın? Bugün
sana gözleri verdi görmen için, onu da gördün mü? A iki gözüm, kulakların neler duyuyor? Onun çağrısını duydun mu ki seni kul olarak nasıl kabul etsin? Hangi sıfatınla ne yaptın, ona söyle yüzün varsa eğer kendin için bütün çaban. Bencilsin bencil! Yaradana ne yaptın?
Seni eşsiz güzellikte yarattı, her şeyini yerinde donattı, sen ne yaptın şükür için? Ona ellerini kaldırıp havaya şükrettin mi hiç? Sen kendinden geçerek seni yaratana sen ona yalvarırken bile aklında sen varsın ben diyorsun istiyorsun istekler sonsuz sizin için isteyin demiş bak nasıl bizim için cömert devranmış. Ya biz yalvarırken bile ona şükrettik mi? Bencilsin sen bugün yaratan için ne yaptın, akşama vakit var tez davran hadi sende duaya katıl ki yetişsin gün batımına bugün birşeler yap seni yaratana. Gönlün nurla dolsun gayret et bakalım, şimdi dönüş yolu bu. Hayret tez akşam oldu bak bugün bitti gene bugün ne yaptın yaratana?
Sen ne alem kulsun ne yüzle döneceksin ona dönüş orası sen ben herkes gidecek bak inişe geçtik artık haydi davran bakılım haydi gayret..
Gubet meleği