SENİ SEVİYORUM AŞK
Sensizliğe katlanacağımı sanmıyorum Aşk...
O güç yok bende. O karara varmam için Dünya dolusu fırın ekmek yemem gerekiyor. Yüreğimin derinliklerinde taht kurmuşsun. Damar damar içimdesin. Dolusun benliğimde. Kalbim dursa da, seni sayıklamakla geçecek(geçiyor) ruhum...
Önceleri yavaş yavaştın. Seni görmek, sana ulaşmak çok zordu. İmkansızdı sevdan. Bir günün bir yıl gibi uzun olurdu benim için...
Ama şimdi.. Şimdi bir anın ömrümle eşdeğer. Şimdi bakışlarında eriyorum resmen. Şimdi seni karşımda bulur bulmaz tipine yakalanıyorum Aşk. Şimdi hücre hücre hayatımdasın...
Yaşadıkça sende, çoğalıyorum sanırım. Seninle muhatap kaldıkça, ilham perilerimin sayısında ciddi artış söz konusu. Seninle yürüdükçe, yolların yürüme mesafesi kısalıyor. Seninle hoş beş kaldıkça, kederler ve acılar gün geçtikçe iyice azalıyor...
Yani memnunum senden Aşk. Allah var, çok güzelsin. Tam benliksin. İstediğim ve arzuladığım kadınsı kıvamdasın. Sen varken başka gül aklıma gelmiyor. Maşallah huriler gibisin. Dokunuşların yumuşak. Tenin pürüzsüz. Gözlerinde cennetin ön filmi var. Duruşun kraliçeler görkemi. Konuşman baldan tatlı. Şam şekeri gibisin...
Öyle böyle bir aşk değilsin Aşk. Farklısın. Farkını her zaman hissediyorum ve bunun artılarını görüyorum. Yamacına yaslandıkça güçleniyorum. Yağmurlarına tutuldukça, bereketleniyor esmer topraklarım. Gecelerine eşlik ettikçe, gündüzlerim sıtmaya yakalanmıyor ayaz havada. Baharda körpecik çicek gibisin. Kokun bambaşka bir duygu...
Buğday bakışlısın Aşk. Sana baktıkça, niçin yaşadığımı anlıyorum...
Seninle olmak, tüm meselelerimi rayına sokuyor...
İyi ki varsın Aşk, İyi ki benimlesin, iyi ki yanımdasın...
Eyvallah, nefeslerime huzur kattığın için...
SENİ SEVİYORUM AŞK...
...............................
Mehmet Selim ÇİÇEK 23 Kasım 2011,,,10.34
Mardin