- 580 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AZ ÇOKTUR
Ya çok hızlı düşünüyorum son günlerde ya da birkaç şeyi birden düşünüyorum..Aklımdan geçenleri yakalamakta zorlanıyorum sanki..Bazen en derininden susmak isterken, bazen sel olup akmak istiyorum yeryüzünün en ücra köşelerine..
Sesli sessiz harfler savaş halindeler zihnimde..Zihnim dağıtmamak için kendini zorlarken, yüreğim en yüksek şiddetiyle hislerini kaybetme diye haykırıyor beynime..
İnsan azar azar kaybettiğinde anlamıyor kaybettiklerini..Taki son haddine geldiğinde en acı haliyle kavrıyor kaybetmenin ne demek olduğunu..
Neler kaybettik yaşamımız boyunca..?
Ne kadar kalp kırdık, ne kadar yandık, ne kadar yanıldık..?
Nelere boyun eğmedik yada nelere boyun eğdikte yangın yürekler taşıdık..?
Ne kadar çok kaybettiysek o kadar çoğaldık belkide..Ve belkide ne kadar çok kazandıysak o kadar çok azaldık..
Ben kaybettiklerimi hatırladıkça, tekrar kaybedebileceğimi düşündüğüm şeylere kapılarımı kapadım çoktan az çoktur mantığıyla..
SUSKUNLARÜLKESİ
YORUMLAR
Ama bu hata. Az bazen çoktur, ve kaybetmeyi göze almadan elinizdeki azlığın çokluğunu da bilemezsiniz. Yetinemezsiniz ki. Evet insanız, hayatlarımızda bir çok hatalar yapıyoruz çünkü beşeriz, şeşeriz. benimde kaybettiklerim oldu, ama yeni yeni kaybetmeyeceğimi anladığım o kadar çok şeye kapımı açtım ki, kazandıklarım kaybettiklerimin yanında deve de pire kalır. Ama yine de açığım yeni insanlara. İnsan olgum biraz farklı olsa da, idare ediyoruz işte. Ama 1000 insandan 1 tane insan kazanıyorsam bile yetiyor... Çünkü kaybetmenin ne demek olduğunu biliyorum ve 1 insan beni mutlu etmeye yetiyor.
Umarım kapattığınız kapılarınızı umutlara, yeşeren düşlere ve fırsatlara açmayı başarırsınız. En azından ben yaparım, açarım kapılarımı ve elimdekilerle yetindiğim sırada değişimlere de hazır olurum dersiniz.
Her ne kadar benim kapılarım kapalı da deseniz aslında; " Değişmeyen tek şey değişimin ta kendisidir." sözünü unutmamak gerekir.
Çokça saygımla...