- 1256 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Öğrenirken...
" - Sen de dilsizsin ben de. Aramızda ne fark var?
- Sen yazıyorsun.
- Bu gerçek bir fark değil. " ......... Ferit Edgü
Yaşanılası bir dünyanın tasarımı, yaratımı ve sunumu önemlidir aslında. Sunacaksınız ki değeri anlaşılır olsun, gözün gördüğünün ötesinde gönüllerin bütünleştiği, güçlü bir konaklama için buluşma yeri olsun dünya. Her kişinin elinde karanfiller ve güller ve kır çiçekleri sayılamasın mesela renk renk...
Öğrenir insan öğretir, öğretilir farklı ellerde. Dili yoktur, cinsiyeti, ırkı, soyu veya nesli sorgulanmaz ’adam gibi’ öğretilerin. Kimse olabilme çabasında insan yürütür benliğini aşkla bağlanıp tasarımı fevkalede olan hayata... Nihayet mükemmellik bile sorgulanır olur belki de günün birinde, kim bilir...
Yaşamanın öğreteni kutsaldır hangi pencereden bakılırsa bakılsın, kutsal olmalıdır zaten. Bu bağlamda ’24 Kasım Öğretmenler Günü’ tüm öğreticilerimize, hayatımızın içten tasarımcılarına, mimarlarına kutlu ve mutlu olsun... Öğrenirken garip bir tünelin içinde karanlığımızın ışığı olsun engin yürekleri...
Saygılar öğretmenlere, sevgiler olsun,
Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun...
" - Sorumu yanıtlamadın, dedi öğretmen.
- Her soru yanıtlanmaz, dedi öğrencisi. " .......... Ferit Edgü
YORUMLAR
Hayatı öğretme gayretlerini ilk evvel aile içi eğitimle başlatan ana/babamız başta olmak üzere...
Eğitim hayatının en başından-en sonuna değerli varlıklarıyla her türlü olumlu katkıyı sağlamak adına ömürlerini heba eden-bu uğurda canını verenlere- (Van Depremi-terör-kaza yahut ecelen vefat edenlere) rahmet dilekleriyle...
Yazınız vesilesiyle tüm eğitimcilerimizin "Öğretmenler Gününü"..bu onurlu günlerini kutlar...size de duyarlılığınız adına teşekkür ederim..selam ve dua ile..
Çok teşekkürler böylesine bir güzel yazıyı kaleme aldığınız için...Evet öğretmek ve öğrenmek vazgeçilmez ikili...zaten diyor ya Peygamberimiz" Ya öğreten ol,ya öğrenen,ya dinleyen ol ya onları seven,sakın beşincisi olma" Selamlarımla
Öğretmenlerimizin hepsinin büyük küçük demeden ellerinden öperim...