- 993 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Dost
Dostluk nedir?Sadece eğlenmek için,zaman geçirmek için mi,yoksa onların dertleri olduğu halde yanlarında olabilmek mi?
Dostluk vazgeçilmez bir hazinedir.Sürekli yanınızda olsun istersiniz.Moreliniz bozuk olduğunda neden diyen değil, "neredesin" diyen birine çok ihtiyaç duyar.zaten öyle kişiler olmalıdır yanında.Dostluk çok büyük bir kavramdır.Yani her önüne gelen kişiden dostluk beklemenin bir lüzumu yok.Bazen sevdiklerimize zarar vermemenin tek yolu onlardan uzak durmaktır.Uzak durdukça yakınlaşırsın birbirine.Hayat öyle bir noktaya getirir ki insanı hiç bitmesin dediğin şey biter her zaman Eğer hayatında denge sorunu varsa , muhakkak birini yanlış yere koymuşsundur.Size zamanını ayırmayan birine asla kendinizi harcatmayın.Arkadaşlık kolay şeydir.Tanışırsın arkadaş olursun.Dostluk önemlidir.Çünkü hayatın boyunca bir kişi kalır yanında.
Unutma!Yola çıktıklarını yolda bulduklarına değişirsen hem yolunu kaybedersin hem dostunu..
YORUMLAR
Değerli üstadım,yazdığınız yazıyı en ince ayrıntılarına kadar dikkatlice okudum.Çok önemli ve tüm insanlığı ilgilendiren bir konuyu kısaca yazmışsınız ve çok şeyi anlatmışsınız.Yazdıklarınıza katılmamak mümkün değil.Ancak; günümüzde her önüne gelen dosttan ve dostluktan bahseder.Acaba;kaç kişi gerçek manada dostluğu biliyor?Dost,bir ömür boyu iyi günde kötü günde hiç karşılık beklemeden yanında olandır.Dost görünen şahıslarla gerçek dostu birbirine karıştırmamak gerekir.Ben,bunca zaman gerçek dost aradım ancak bulamadım.Çıkar dostunun ise sayısını bende bilmiyorum.Ama her şeye rağmen insan dostsuz yaşayamaz.Aramaya devam etmek gerekir,umudu kesmemek gerekir.Sizi yürekten kutluyor,en içten saygı ve selamlarımı sunuyorum.
ekici tarafından 12/2/2011 9:01:34 AM zamanında düzenlenmiştir.