- 1199 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
küfürsüz bir toplum olabilirmi?
Küfür agizdan cikan ve kelime kelime anlami degisen,cümlelerde kurulunca insani mahveden kaka sözler.Komikler adi altinda youtubeye bi göz attim,amaninnnnnnnnn, bizim millet küfretmeyi cok komik saniyorlar.Müslümaniz bide vallaha hec yakismiyor bizim gibi Allahini kitabini bilen insanlarin agizlarina.Anadan baslayip uzuvlarda sonlanan bu kaka sözler gudurdu iyice.Gecen Alman TV sinda stendap yapan bi adam küfür konusunu isliyor sahnesinde.Diyorki Türkün birine hay senin anani................Dakikasinda o Türk sizi katleder.Bizim Hansa bir kere söyle duymaz,ikinci kere söyle duymaz,ücün kere söylediginde ne dese begenirsiniz Hans? tamam baba! Su adilige bakarmisiniz arkadaslar.Biz küfreden bir milletiz ama kendimize küfredilincede cinayet cikartiriz.Karsindaki insani rencide etmenin en kisa yolu küfür.Aslinda kendini ifade edemeyen yada savunmasini bilemeyen insan küfre vede siddete yöneliyor.Hangi yasda olursa olsun bu böyle yasaniyor bizim toplumumuzda.Cocukluk yaslarinda küfürün icinde büyüyen bir cocuk,ister kiz isterse erkek olsun kacinilmaz bir sondur küfürbaz olmasi.Ha! söylede birsey var; eger ki o cocuklarin birlikde oynadiklari yada büyüyünce ayni is yerini vede arkadas ortamini paylasdigi insanlarin ahlaki durumlarida o insanlarin dilini bayagi etkiler.Mesele camiye gitse o ortamda küfrü sarfetmeye utanacagi yada ögrendiyse eger günah oldugunu sarfetmeyecekdir kesin.
Anne ve baba cok etkili küfür konusunda.Eger anne ve baba agzi bozuk insanlarsa cocuklarida ayni onlar gibi oluyor.Bi ara bizim evde bayagi bir gerilim yasandi ve sinirler harap.Coluk cocuk birbirine düsman gibi davraniyordu.ister istemez memleket dolaylarindan derledigim ve kulagimda kalan kaka sözler cikdi agzimdan.Normalmis gibi hic farkina bile varmamisim.Ortanca kizim dediki;yuhhhhhhhhhhhh anne onudami söyledin bize..Utancimdan yerin dibine girmeyi düsündüm.Kendime ceki düzen vermeye calisdim.Calisirkende kendi kulaklarimla agzimdan cikan küfürlerin cocuklarim tarafindan birbirlerine sarfedildigini avaz avaz duydum!! cok utandim cok.Hayat sen bize neler ettin deyip kendi kendime kizip durdum.Küfretmiyormuyum? yalan söyleyemem ediyorum ama acikdim susadim der gibi degil.Bagzi insanlar konsurlarken bile kullanyiorlar o kaka sözleri.Nefret ediyorum öyle insanlardan.Adini söylüyon bide yanina bi küfür ekliyon cok ayip cok.insani kiriyorlar ama farkinda degiller,cünkü onlar icin normal.
Küfürlü konusmalardan nefret ediyorum ve banada konusulmasinida asla istemiyorum.Bagzilari sadece gülüp geciyorlar kaka sözlere.Deli nolacak diyerek.Olmuyor ama,sen gülersen ,ben gülersem,herkes gülerse ondan sonrada herkes ana baci dinlemeyip transit gecer sülaleyi.Tv larda kullanilan argo kelimeler halkin diline düsüyor.Kitlesel bir bagimlilik gibi dilden dile bulasiyor bu hastalik.internetde nere girerseniz girin mutlaka sürünün adini bozan bir küfürbaz cikiyor karsiniza.Helede komiklik adi altinda sayfalara kondurmuyorlarmi kaka sözleri ,coluk cocukdan utanyior insan aniden duydugu ayrintili kaka sözlere.Allahim affetsin biz kullarini insallah.