- 1098 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
*********Hoscakal********
Hayat bu bazen uc noktayı ogretır sana sıleyı caktıgı gıbı dusersın yere fark etmez ne oldugun kım oldugun nerde oldugun…
Sabah bı sesle uyanırsın bazen her gun baktıgın sararmıs kaysı dalarını vururlar dokulsun dıye hayatımdakı tum herseyı aldıkları gıbı goruntulerıde kaybetırıyorlar….Neymıs temızlık olsun…
Bazen ıkı Dakka konusabılmek ıcın bırıyle ömrunu ortaya korsun ya sayıp cıkar yada ustune basar gecer işte o an anlarsin bir kez daha her şeyin boş yalan oldugunu…
Yudum yudum ıcıne cekersın bırını hayatinin baş koşesini sunarsin ona tum benlğini açar ailene karşi cikarsin belki de ama o seni yudum yudum yutar sonra’da bitti der ve gider..Ne ses olur ne seda son olarak hoscakal kelimesi kaalir avuçlarin’da ve o zaman bir kez daha hayatin gozun onunden gecer başlarsin yazmaya noktasiz virgulsuz oylesine boş boş yazmaya hiçkiriklarini dokersın belkıde kımseler bılmez anlamazlar ellınden gelerın aldıgını nelerın sana daha cok acı verdıgını bılmezler anlamazlar onlar yasamayı bılmezler…
Bir sigara yakarsin gecenin karanliğin’daa yazarsin hiçkiriklar için de 3dk ıcınde mılyonlarca söz gecer aklindan yaşadiklarin yaşanmişliklar gecer ömründen daha bitmedi sevdiğim daha bitmedi diye haykirirsin ona o duymaz seni bitmedi senden alacağim bir bedeli var aksimin bi hesabin var bana ödenecek….
İçimde ki bu öfke niye hiç bitmiyor neden hiçbir yara kendi kendine kabuk baglayip düşmüyor…_??
Seni her terk edişim de bir ziyaret borcun olsun ..!!Derdim hep bu sefer sen gittin kimin kime borcu oldu anlamadim gitti…
Benim kulagına fısıldamak istediğim kelimeler vardi..Sonra boynunda öylece ölsem üzülmem dediklerim vardi mesela…. Bunlarda yarida kaldi seninle beraber…Bir hoşcakala…
….Sevemediğin insanlarin yuzune bakmak zorunda kaliyorsan ve sevdiğin insani hiçbir zaman bulamiyorsan ‘Deme ki sen gulerek aglamayi öğrenmisin’ demektir…
Özlüyorum seni içimde,
senli dünyanın sensiz şehrinde sensiz güne başlamanın uçurum yalnızlığı,
ulaşamıyorum sana elim yetiyor ama tutamıyorum,
yüreğimde katran karası, sevdanın yaktığı kor ile bir mecal kalmış umut kırıntıları ile sana sesleniyorum ey yar…
SEVDAN YÜREĞİMDE,hasretin canıma, vuslatın ömrüme, bedel olsada sen benim sabrımın sonu aklımın yolusun...!!
YORUMLAR
Böyle zor duyguların iki sevgilin arasında üzüntü ile noktalanması üzüntüden başka bir şey değil,yaşamın sürecinde her türlü acılar yaşamla örtüşen ve cizgisini kendi çabasıyla yönlendiren gerisine sürülen acı anı olarak zihinlerde kalır...Hoşça kelimesi zaten soğuk bir sözcük olup üzüntülerin selini teşkil eder ey sevgili yazarım...Sevgi ve saygılarımla...
@ŞK_M£L£Ğİ
“Hoşça kal”da kocaman bir umut vardır çünkü.
“Sen hoş kal, ben geleceğim”dir aslında ardına gizlenen. ...
oyle bırsey ıste ya ......
dost46
Sevgim sevgin olsun can,sevgi ve saygılarımla...