BENİM MAVİM
yine umutsuzluğun,yine çaresizliğin,yine çaresizliğin pençesinde kıvranıyordum. bilinmez diyarlardan gelecek, beni bilinmeyene götürecek birini bekliyordum. aşk yoktu ve ben aşksızlığın dayanılmaz acılarını yaşıyordum. ruhumdaki fırtınalar,yüreğimdeki yaraların kabuklarını söküyor,kanatıyordum. serseri bir mayın gibi etrafta dolaşıyor bana uzatılan her eli AŞK eli diye tutup hepsinde yanılıyordummm..... sacma sapan bir senaryonun sekizinci sınıf insanıydım belkide. geçmişimden gelen korkularımla yüzleşememenin verdiği iç sıkıntısıyla hayatı ’yaşanıp da bildirilmesi gereken bir olgu’ olarak görüyordum. nasıl bir güvensizlikse içimdeki,’onlarbeni acıtmadan ben onları acıtayım’ diye düşünüyor,bu düşüncenin esareti altında battıkca batıyordum. ne geleceğim vardı nede hayalim.... umursamazdım vurdumduymazdım. o günde normal bi kurban bayramı ve normal mesajlar attım ve senin kalbinin derinliklerine ulaştı bu mesaj. benim için sıradan bitecekti.... bitmedi o günn sen geldin günlerim değişti. allahımın bir lutfuydu bu başka türlü açıklanamazdı. senin gelmen.ancak ilahi bir gücün etkisiyle olabilirdi. şimdi kalbim böylesine deli böylesine heyecanla atıyorsa nedeni sensin. şimdi bir gelecek düşlüyorsam hayaller kuruyorsam nedeni sensin.. vız geliyor kışın soğuğu havanın kasveti,ayazı... sen varsın artık her daim bahar,her daim mavii... mavi tabi yaaaa... bunca yıl beklediğim usanmadan yılmadan beklediğim maviiiiiiiiii... bana aşkı ,bana sevdayı anlatan tek renk mavi... sen bana mavi mavi bakıyorsun, ben eriyorum.senin maviliğinle bana sunduğun o masmai deryada kaybolmanın mutluluğunu yaşıyorum..... bazen bu mutluluğu hakedecek ne yaptım diye düşünüyorum biliyormusun.. kime ne nasıl iyilik yaptım ki allahım bana seni armağan olark gönderdi diyorum...ve korkuyorumda bir yandan. ya kaybedersem seni ? ya mutluluğa bu kadar alışmışken yine karanlık gecelerin uykusuzu olursam ? aşk bu kaybetme korkusu olmadan olmuyor işte.... seni sevdiğim kadar seninle ilgili herşeyide seviyorum biliyosun bunu. bu korkuda sevdiğim şeylerden birisi işte ..ah bilsen nasıl özlüyorum seni... yanımdayken bile özlüyorum yanından ayrılınca ilk dakikalarda bile özlüyorum heran özlemimsin benim sen kadınımmmmm....sensiz her anı,sana kavuşmayı hayal ederek geçiyor günlerim.. yanına her geldiğimde tüm kaygılarım dertlerim kaybolup yok oluyor,tepeden tırnağa AŞK oluyorum ....
ben aşkı ben maviyi ben mutluluğu sende buldum. senden önceki tüm zamanlarımı seni bulmak için geçirmişim ben bunu anladım seni bulunca. hep hayatımda seni beklemişim.... seni ne kadar çok sevdiğimi anlatabilmek içinn hep çırpındım ne söylesem yetmiyor sana aşkımı anlatmayı yeterince ifade edemiyorum..olsunnnnn sen anlıyorsunyaaaa sende beni çok seviyorsunyaaaa daha ne istiyeyim iyiki sevdik iyiki benimsin iyiki KADINIM oldun seni çok büyük seviyorum bebeğim iyiki varsınnnnn 1. yılımız kutlu olsun allahım bize nice 100 yıl nasip etsinnnnnn kadınımsınnnnn benimm
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.