- 628 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
"Senaryo"
Kendime gelmem için soğuk sudan daka fazlasına ihtiyacım olduğunu biliyordum...
Ancak hiç bir şey beni şu anda bulunduğum karmaşa ve kaostan kurtaramaz.
Ben yine de girdim soğuk suyun altına ,iliklerimde rahatsız edici bir titreme hissetmeme
rağmen bi anda içim huzurla doldu .Sanki düşüncelerimden arınmış gibiydim.
Sanki suçlarım ve günahlarım bağışlanmış gibiydi.Bir an olsun ruhumu özgür hissettim.
Birkaç saat önce sana söylediğim o sözler beni okadar utandırdı ki kendimi affedemiyorum.
Son bir kaç saat sanki ömrümden yıllarımı aldı götürdü yanında, beni de al dedim almadı.
Üzgünüm MELEĞİM kalbini kırdım . Üzgünüm ki seni üzdüm.
Ama inan sana o sözleri söylerken amacım sadece kendime ve yaşadığım bu hayata
nefretimi anlatmaktı .
O anda bir tek sen vardın.ve sen her zaman yanımda ol mutlu ve üzüntülü anlarımda .
Her zaman benimle ol diye çok şeyden vazgeçtim MeleğiM.
Seni ne kadar çok sevdiğimi her defasın da dile getiriyorum ve şimdi de haykırıyorum meleğim.
Sen benim seni nasıl büyük bir inaçla sevdiğimi bi anlasan melekler gibi ağlardın.
Şimdi de kendimi anlatayım sana biraz .ben var ya ben seni görünce eli ayağına dolaşan ben.
Seni her gördüğünde kendini ve hatta dünyayı unutan ben.
Sana ruhunu ve bedenini, hayallerini ve umutlarını emanet etmek için seni öpen ben.
Seni kaybetme korkusuyla sıkıca sarılıp hiç bırakmak istemeyen ben.
Tenin tenine değince huzur bulan,elin eline değince heyecanlanan ben.
Sürekli hayal kurup onların gerçek olması için gecelerce dua eden ben.
Gözlerini içine dalıp ta boğulana kadar gözlerini ayırmayan ben.
Yanlış birşey söylememek için içinden geçenleri söylemekten bile vazgeçen ben.
Kadere inat seninle herşeyi en baştan yaşamak isteyen ben.
İşte o ben sana kendimi anlatmak isterdim ama ben hiç kimseyim.
Sen yanımda yokken ben de yokum ki hayatta sana kendimi anlatabileyim.
En çok istediğim şey ne biliyor musun?
En çok istediğim şey isimsiz bir senaryo yazmak seninle.
Başrolü sen ve ben ,figuran olmasın bu filmde.
Yer ve zaman senin istediğin gibi olsun .
Her detay senin istediğin gibi olsun meleğim .
Ben yalnızca oyuncuların kim olduğuna ve görevlerine ,imtiyazlarına ve
özgürlüklerine karar vereyim.
Yalnızca sen ve ben,görevlerimiz birbirimizden asla vazgeçmememiz
ve her türlü ayrıcalık ve özgürlüğe sahip olalım birlikte olmamız şartıyla.
Ben senin o çok merak ettiğin dünyan sen ise benim o hep yazmak istediğim son şiirim ol.
Bu filmin reytinge falan da ihtiyacı yok melek.
Film zaten elbet bir gün biticek,ben isterim ki hiç bitmesin ama mecburuz.
Belki bir gün bu söylediklerim gerçek olur ya da benim en güzel hayallerimden biri olarak kalır meleğim.
Son satırm da sonsuzum olman dileğiyle meleğim SENİ ÇOK SEVİYORUM...