HERKESİN MUTLULUĞU BAŞKADIR
HERKESİN MUTLULUĞU BAŞKADIR
Hayatta birisi bir olaya çok sevinir diğeri ise aynı olaya hiç sevinmeyebilir. Çünkü herkesin yaşamdan aldığı haz başka başkadır. Gelin şu kısacık yaşanmışlığa bir göz atalım...
O gün her yer ışıl ışıl olmuştu, gösterişli ve görkemli renk ve ışık cümbüşü her yeri kaplamıştı…
_Birisi: ayy inanmıyorum her yer ne kadar güzel, ayy aman Allah’ım çok güzel bu manzara harika…
_ diğeri: ne var bunda o kadar yapma Allah’a aşkına abartma
_ birisi: sen de hiç birşeyden mutlu olmuyorsun, hayattan daha ne bekliyorsun?
birisi hayranlıkla ve sevinçle diğeri ise büyük bir hissizlikle bir süre etrafı izlediler. Ancak
vakit geç olmuştu. birisi ve diğeri ayrılıp evlerine gittiler. Diğeri evine girince dişlerini fırçaladıktan sonra yatmak için odasına girdi ve hem üstünü değiştirmeye hem de gerçekten de ben hiç birşeyden memnun olmuyor muyum acaba? diye düşünmeye başladı. Ne güzel ışıklar yandı etraf ışıl ışıl, peki ben neden sevinemiyorum buna? Bende ufacık bir tebessüm etkisi bile yapmadı diye düşündü ve kendisini hiç anlayamadı bir süre…
Sonra ışığı kapattı, her gece yaptığı gibi yıldızları görmek için tülü sıyırdı ve yattı. Ancak yıldızları göremedi. Biraz daha pencereye başını kaldırarak baktı, ama yıldızlar çok silik gözüküyordu. Aşağıdaki aydınlık özellikle de penceresinin önüne konan lamba ve yansıttığı ışık yıldızların parlaklığını farkedilmez kılmıştı. Diğeri o an anladı kendini ve neden hiç sevinmediğini. O yatmadan önce yıldızları seyredemeyecekti ve bunu anladığında gerçekten üzüldü. Ama kendini anladığı içinde biraz sevindi…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.