- 677 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yağmurlar...
Yağmurlara inanır mısınız ?
Yağmurlar sıradan bir su damalası olmadı hiç bir zaman benim için.Sizi ıslatan yağmur kendinize gelmeniz için aslında ama siz gereksiz insan oğlunun icadı olan şemsiyelerle korunmaya çalışıyorsunuz. Aslında korunmaktan öte saklanıyorsunuz. Ki her zaman yaptığınız şey bu değil mi? Bir çok cümle kurup hiç bir şey anlatamayan insanlar tanıdım. Bazen de hiç cümle bile kurmadan bir bakışla bir çok anlam ifade ettiğini gördüm. Ama bazen de cümlenin neresinden başlayacağınızi bilemezsiniz. Bende aynı durumdaydım işte. Kalbim yerinde değildi adeta. Uçuyordum ama kanatlarım yok. Gülüyordum ama neden yok. Öyle havalardayım ki beynim iflas etmiş. Ama bir yandan da canım acıyor. Hayaller kuruyorum hemde imkansızlar. Çok mu şey istiyorum? Güle bilmek istiyorum. Bazen gezmek bazen evimde sıcacık kahvemi alıp dışarıyı izlemek istiyorum. İnsanlar hayallerimi çok yüksek biliyorlar çünkü onlara göre normal bana göre imkansızın ötesi hayaller kuruyorum. Aşk can acıtıcı bir duygu oluyor hayallerim arasında. Çünkü gerçek olamıcak kadar mükemmel bir duygu. Her insanın başına gelmesi gereken bir şey. Ama nefes alabildikçe güzel değil midir aşk? Son nefesten sonra biter mi aşk? Bilmiyorum. Ama ölüyorum demek ölüyorum yazmak kadar kolay değil. Evet mecaz anlam değil ölmek. Ruhun bedenden çıkması bir daha gülememek bir daha en içinden seni seviyorum diyememekten bahsediyorum. Hasta olmaktı benim suçum da bu dünyada. En mutlu anınızda şak diye bayılmanız nefesinizin kesilmesi dudaklarınızın günlerce kuru kalması hayallerinizin içine öyle bir giriyor ki hayal kurmak imkansızlaşıyor. İşte bu yüzden yağmur yağıyor. Son nefesini verdiğinde bile aşkla bakan gözler öyle bir özlüyor ki kalbinin yarısını. Siz aşkı anlamayan suçlayanlar gerçek aşkı bulduğunuzda ona sım sıkı sarılın. Çünkü ben yapamıyorum. Boyumdan büyük hayaller kuruyor ama içim içimi kemiriyor ölüyorum ve hayallerim sadece sana kalıyor. Son nefesime kadar seni seveceğim ve sonrasında yağmurlarda ıslanacaksın sevgilim belki yanında başka biri olacak ve korunacaksın şemsiyen ile belki de ıslanacaksın son nefesine kadar. Ama ben seni son nefesime kadar seveceğim.Beni affet gerçekten aşık olmak kadar zor ölüyorum demek.