- 1100 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK YASASI TEKLİFİ
Bu yasa teklifi, günümüz dünyasında karmaşık duyguları ortadan kaldırma ve onları ulu orta her yerde dile getirme cüretinde bulunanlar cezai yaptırım için teklif edilmiştir.
Yeni dönemde uygulanmasını önerdiğim konular aşağdaki şekildedir.
Yüce kurula arz olunur.
MADDE:1.Aşık olmak için yaş sınırı konulmalıdır.Bu yaş sınırı kuralına uymayan kişilere’’KIRKINDAN SONRA AZANI TENEŞİR PAKLAR’’Ata sözünü dikkate almak kaydıyla hemen işlem yapılmalı ve gereği uygulanmalıdır.
MADDE:2.İzin almadan bir başkasının kalbine girene ve girmek için çabalayanlara.Anayasanın eski hükümlerinde yer alan:MESKUN MAHALİ İHLAL yasaları uygulanmalı ve en ağır cezalar verilmelidir.
MADDE:3.Karşısındaki kişiye onu sevdiğini,ona aşık olduğunun gerçek veya yalan söylevler olup olmadığı araştırılmalıdır.Bu araştırma,günümüz teknolojilerinden yararlanarak yapılmalıdır.
a.Bilim ve teknoloji kurulana derhal emir verilmeli.Araçlarda kullanılan takometre şeklinde bir cihaz icad edilmelidir.
b.İcad edilen bu cihaz zanlının beyninin müzait bir yerine monte edilip 6 ay onun kafasından geçenler izlenmelidir.
MADDE:4.Özellikle uzaktan aşk nağmeleri yakan’’Elin elime değmesin,ben senin bir selamınla mutlu olurum’’diye zırvalayanlar,hemen yakalnıp akıl-ruh ve sinir hastanelerine sevk edilmeli ıslah olncaya kadar orada tutulmaları sağlanmalıdır.
MADDE:5.Özellikle şiir adı altında yazılan:aşkmış,sevdaymış gibi aslı astarı olmayan şeylerin önüne geçilmeli ve bunların doğruluk oranları araştırılmalıdır.Belgesi ve herhangi elle tutulur-gözle görülür bir maddi delili olmayanların kalemleri ellerinden alınmalı ve yazdıkları şiirleri kalörüfer kazanlarında yakılmalıdır.
MADDE:6.Dostluk çerçevesi içinde,dostum sevdiğim dediği kişiyi eleştirenlere:’’Sanane be kardeşim,sanamı kalmış dostunu eleştirmek’’diyip don gömlek kalacak şekilde soyulmalı ve ahalinin toplandığı meydanda, eşek sudan gelinceye kadar kırbaçlanmalı.
Yukarıda teklifte bulunduğum maddelerin dikkate alınması ve yasalaşması.Töplumun huzur ve refahı için kaçınılmaz kurallardır.Bunların bir an önce yürürlüğe girmesi,uygulanması kaçınılmaz olmuştur.
Yüce divan ın taktirlerine sunulur.
YORUMLAR
İlahi nerden böyle kanunlu maddeli yazı aklınıza geldi bir an şüphelendim mahkemede görevlimisiniz diye:))yazılan maddeler gülümsetti,düşündürdü anlamaya da çalıştım bazı yerlerde bir göndermeler var bazı yerlere katılmadım dersem kızmazsınız umarım hiddetle yazarken sanırım biraz farklı düşündünüz şimdi şurası şurası diye ayırmıyacağım neyse yinede gideceği yere gitmiştir umarım yani anlıyana sivrisinek saz misali yada arif olan anlar
Ahmet Moran
vallahi..
süperdi..
mizah anlayışınıza hayran kaldım..
ve tabiki hayal gücünüze..
keşke biraz daha uzun tutabilseydiniz..
saygılar..