- 609 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAĞMUR İNSAN YAŞAM ÖLÜM
Yağmur, üzerine şiirler yazılan besteler yapılan saf su damlacıklarının yeryüzüne doğru düşmesiyle oluşan doğa olayı. Damlaya damlaya göl yaparlar bazen. Bazen de bardak boşalırcasına yağar sel olurlar. Tıpkı bir insanın hayatı gibi. Doğar insan yavaş yavaş öğrenir her şeyi çocukluk dönemini atlatana kadar. Damla damla gelişir her yönden. Sonra gençlik dönemi gelir hızlı yaşar gençliğinde düşünmez ne geçmişi ne geleceği bütün duyguları yaşar bu dönemde Formula arabaları kadar hızlı , kendine doğru yaklaşan bir aslanı fark edemeyen geyik kadar da dikkatsizdir. Doğrularından kopamadan yanlışlarına takılmadan yaşar hayatı. Ve sonra yağmur çiselemeye başlar yetişkindir artık. Dengeli bir yaşamı vardır. Yeteri kadar işler yapmaktadır. Düzeninin bozulmamasına bakar. Sorumlulukları artmıştır. Ve artık yağmur tek tük atmaya başlar. Yaşlanmıştır insan. Koca bir yaşam geride kalmaktadır. Ayakları pek de gitmek istememektedir bir yere. Artık düşündüğü tek şey güzel bir gün daha geçirmektir şu hayatta. Yaklaştığını bilmektedir onu bekleyen malum sonun. Yağmur kesilir. Damla düşmez olur. Ve ölür insan. Artık toprağa girme vaktidir. Ve toprakta onu bekleyen su damlacıkları vardır yağmurun bıraktığı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.