Uğurunda Bütün Uğurlarımı Feda Ettim Nazlıcan
hayrettin taylan
Bütün aşk duvarları ince. Sen ruhumun yan ve yar komşusu .Ses geçiriyor aşk. Seni duyumsuyorum, seni görmenin görülmesinde görüyor gibiyim.
-Hayallerimde yüzen aşkın yunususun, su yutmuş özlemlerimizi taşıyorsun. Çok uzaktan çok yakınsın şimdi.
Üşüyen sözlerim sevda sözlüğünde. Isınan cümlelerim var tutku magmasında.
-Senin sevginin sıcaklığına ihtiyacım yok. Yoksul güzellerin gözlerinden giyiniyorum sensiz yaşamanın şıklığını.
*Kanayan yaram var. Para etmez ;ama seni özlemeye, yazmaya yetiyor.
-Damlalarla süslediğin ela gözlerinden akar benim sevda pınarım.
-Ben seni görmeyi ,gördüğüm seni hayat atlasıma aldım. Başka renklere gereğen duymadım.
Gel de ısınsın magmam. Dünyanın en büyük sıcağı üşüyor yüreğimde.
*Gel de çözülsün çözümsüz kalan her şeyimiz.
İhtiyacım var sana. Başka sözü ütülemeye gerek yok.
Sensiz geçen günlerimin uğur böceği geldi.
…:
-Uğur, bir rastlantı değil, bir kader de değil. Uğur, içinizdeki istenç ruhunun sizin iyi niyetlerinizle sizi iyilere, güzelliklere, sevilere, hoşluklara döndürme eylemidir.
-Uğur sizsiniz. Uğrun açık olsun sözü doğrudur. Uğur her zaman açıktır, kapalı olan bahtınızdaki tükenmeyen sizi sürekli amaçlara, çıkaralara, tatminsizliğe eten şeylerdir.
-Uğrunuz sevdada her zaman açık olmaz. Büyük aşklar büyük uğurlarla başlar.
*Uğruna, uğrunu feda ettiğin güzelin uğru kapalı. O seni istememekle kendine bilinçaltı mayınları düşüyor.
-Uğru yakalayan en mutlu insandır.Azim, insanın en büyük uğurudur.
-Uğur, yenilgileri ,ayrılıkları özetle bütün kötü sonları gülümsemeyle karşılayabilme erdemidir.
-Uğur bir kaza değil, kazalardan sonra özünü hatırlamaktır. Herkesin uğru bir gün mutlaka açık olur.
-Bazılarınızın uğru hep açıktır.Uğru açık tutan kapılar vardı. Anne-baba duası, güzel niyetler, samimice yapılan her davranış, iyilik, içten bir gülümseme, yardımseverlik gibi içimizin en güzellerini sunarak yaşamak uğrun kapılarını açar.
-Bu adam hep şanslıdır diyorsanız, o adamın yaptıkları ona o şansı yani uğuru sunuyor.
-Çok uğursuz biriyim diyenler zayıf karaktere sahip olanlardır. Mükemmelliği hedefleyenler
Erdem,yetenek ve uğrunu iyi sunmalıdır.
-Aşk uğrunda sevgisini içten verenlerin içsel oyunudur. Sen aşk mühendisin. Gideni, seveni tüm içtenliğinle yani uğuru ağlatan bütün güzel niyetlerle sevdin.
-Senin uğurun hep açık biliyorum şair dedi.
Sonra uğur(şans) üstüne ders vermeye devem etti “uğur böceği”
...: Uğur, kendine hazır olan zekilerin, iyi niyetlilerin, güven emekçilerinindir. Her olay aslında kaderimizden bir paftadır. Biz yaşam haritamızın her deminde yaşanacakları oynuyoruz.
-Bazı uğurların yaratıcısı biziz. Yüce Allah her şeyi iyilik üstüne , iyiliğe meyil üstüne inşa etmiş.
-Bütün varlıklar iyi uğur için bize sunmuş.Oysa kötülüğe tercih bizim elimizden. Akli yanılışlarımızın yangınlarında kendi kendimize yanmaktır.
-Uğur size yakın en büyük mücizedir. Mucit olmanıza gerek yok.İçiniz zaten temiz, zaten temiz bir yaradılışınız var.Biraz bebek olmak yeter iyi bir şans. Çıkarsızlığın aynasında küçük bir tebessüm sizi sonsuz uğurlara götürür.
-Uğur yüzde yüz mutluluk getirmez. Bak işte aşk masalınızı düşünün. Uğur böceği ortak şifrenizdi.
Büyük bir aşk yaşadınız ve sen uğurun sayacıyken bir anda kötü emellerin karanlık gölgesinde kendini ve onu üzecek şansızlığın anı oldun.
-Oysa verimlilik, devamlılık, iyi niyetlikti uğur. Sizin aşkınızın hayatınızın bütün uğurlarından oluşmuştu. Çok çalışmak, çok sevmek,çok istemek, çoklarınızın samimiyeti, niyetidir aslında aşk uğrunuz, ya da hayatınız.
Hayatın sunduğu seçimler zehirle su gibidir. Sadece tercihlerde yaptığımız yanılgılardır uğursuzluk.Şans ile şansızlık aynı terazide. Elimizin ve tavırlarımızın dengesine bağlıdır .
-Biz bağımlı olduğumuz yaşamlardan sıyrılamıyorsak sorun bağıllarımızdandır. Olayların bağıl kökeni biziz. Bu yüzden kirli emellerimizin bağıllarından arınmaktır uğur.
-Herkes, kendi aşkının , kendi geleceğinin mühendisidir. Güzel bir geleceği kurgulamanın çizmenin iç dinamikleriyiz.
-Her şey içimizdeki zemzemle yıkanmış iyi niyetlerin uğruna kadimdir.
Fırsatlar iyi odaklanmanın güneşidir. Isınmak uğur, hep güzelliklerde kalmak uğur.Sevmek, çalışmak,
Özlemek, yeniden istemek bir uğurdur. O yüzden senin uğrun açık, o sevgili mutlaka gelecektir.
Bütün kapılarımı kapatmayı düşlerken uğur böceğinin felsefi uğur savunularıyla yine açtım bütün kapılarımı. Şimdi ben uğur, sen böcek. Uğur böceği olmaya yakın zamanlar sundu bize hayat ve aşk.
Şimdi güzellik kimliğini hediye edip güzel bir dünyanın nüfusuna yazılma zamanıdır. İyi niyetlerimizin uğur sayıldığı içtenlik haritasında sen aşka başkent, vuslata büyük okyanus. Bense şair ve kral.
-Severek,yazarak başkentinde tinlerimi sunmaya geldim bilesin Nazlıcan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.