- 1529 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
hoscakal askim,hoscakallll
Hu huu ben geldimmm! duymuyormusun beni? bak yine sana geldim.Hadi öyle küs durma yaklas bakalim sana neler anlatacagim.Sana diyorum sanaaa!noldu simdi? neden bölye yapiyorsun ya.Üzüyorsun beni donmus gibi durma öyle,lütfen birseyler söyle.Tamam sende haklisin ama napayim ayriligi sen istemisdin.Nezaman heyecanla sana gelsem beni hep sinirlendirmisdin.Unutmadim yapdiklarini ama yinede dayanamadim ve yine sana geldim.Yoksa artik sevmiyormusun beni? unuttunmu sende digerleri gibi? hadi itiraf et.Gittin ve arkani unuttun de.Yapayalniz öylece beni birakip gittin de.Hadi cekinme haykir bana kinini.
Sen degilmiydin beni ugrasdiran,tekme tokat vura vura calisdiran.Küfür etmeyi bile senin sayende ögrendim.Cok acimasiz olmak istemiyorum ama öyle.Önüme engeller cikartip beni her seferinde senden sogutmusdun.Oysa seni o kadar uyarmisdim ki,kendine gel ve emrimden cikma diye tembihler etmisdim.Senin hic birsey umrunda degildi ve hep burnuyun dikine gidip durdun.Karanlik gecelerde heran, her saniye elimin altinda bulundun.Dogruya dogru senin hakkini asla ödeyemem.Kac yildir dayandin kaprislerime.Benimle aglayip, benimle güldün,bagzende bir gecelikde olsa benimle birlikde öldün.Sözüm yok gecen yillarimiza ama, artik sen cok yipranmisdin.Ceki düzen vermeye calisdim sana, fakat sen bir türlü kendini toparlayamadin canim benim.Üzerine gitmek istemedim ama, sen kasindin napiyim.son demindeyiz askimizin.Bir kac hafta sürmez bak biz temelli ayrilacagiz.Seni hic unutmadim vede unutmayacagim.Yasadiklarimizi bir bir yazmisdim ,sende iyi biliyorsun.Cok gec kaldin cokkk,sen artik ellerimden düsüyorsun.
imkani olsaydida yine eski neseli günlerimize geri döne bilseydik.Birlikde gülüp eglenseydik.Malesef artik ayrilik zamani.Cok tesekkür ediyorum sana benim canim bilgisayarim.Sana ne kadar deger verdigimi bu yazimla ispatladim ,sakin inkar etme ha.Okuyan olsa sevdiginden ,yada cok sevdigi bir dostundan ayriliyorum sanar beni.Evet sen benim askim,dostum,yanlizligim,kimsesizligim,ayim ,günesimsin.Dillerimiz farklida olsa ben yinede pes etmeden senin dilinden anlamaya calisdim.Belkide aklina su soru takilmisdir;bensiz ne yapacaksin?Sana öylemeye korkdum ve itiraf edemedim.Kuma aldim sana:)) ya ne kiziyon saka yapdim sakaa .Evet artik benimde yepis yeni bir bilgisayarim var.Utaniyorum sana bunlari yazmaya.Yinede anlatmak istiyorum canim sana.Tu$una mühür basar gibi baba zoruyla basmak zorunda kalmiyorum.Havalar soguk ama donmuyor biliyormusun.Kac senedir msn ye hasret koymusdun beni hatirlarsan,ebuddyden gire gire msn den tiksinir olmusdum.Ne kamerasi var nede mikrofonu.Hasret birakmisdin beni dost sohbetlerine.Yinede seni atmak istemeyip yillarca sana katlanmaya calismisdim.Hem leptopumu kucagimada alabiliyorum.Sen tas gibiydin yerinden kimildamiyordun.Kablolarinda cabasiydi.Cocuklarla senin yüzünden az dögüsmemisdim.Bir yerine zarar verecekler diye seni bebek gibi korumusdum.Misafir cocuklari gelince klavyeni saklamisdim,mausunuda iptal etmisdim.Eger hala bana kizipda sitem edeceksen gittim diye,bu yaziyi burada birakiyim ve fisini cekiyim.Kusura bakma canim bilgisayarim yakinda masanla birlikde seni gözümün önünden kaldiracagim.Belki cocuklarimla oyun oynarsin,belkide dolabin raflarinda tozlanirsin.Utanarak birseyi daha itiraf ediyorum benim canim bilgisayarim,bu yaziyi kuman leptobun klavyesinden yaziyorum.Biliyorum cok üzüldün ama,senin tadin tuzun kalmadi be canim.Yazarken donup kaliyorsun ve her seferinde yumruklaniyorsun.icim el vermiyor sana vurmaya ama bunu sen istiyorsun.
Hoscakal ufuk yildizim,hoscakal anam, babam,bacim, gardasim,hoscakal yanlizligim.Seni sevmelere doyamamisdim ve simdide senden ayrilmaya kiyamiyorum.Dayanamiyorum bu ebedi ayriliga dayanamiyorum.Son sözüm iyiki vardin ve bana gece gündüz yardin.Gönül bagima gelen ilkhabarimdin.Hoscakal ey benim teknoloji harikam,hoscakal karagözlü bilgisayarim hoscakallllllll:((
YORUMLAR
Hay Allah ya insanı şaşırtmayı nasılda biliyorsun .Evet aptal değilim amma başlarda okurken bal gibi yuttuamıyorumdam aaaaaaa dedim neler oluyor bacımın hayatında.Neyse şükür ki sansürlün değilmiş.Yoksa şaşardım ondan nasıl vazgeçersin diye:)) güzel kıvırmışsın sonunda kandırıp bizi hayırlı olsun yeni yarin.Bu arada canımcığım sen durmadan mecazi anlamda şiir ,yazımı doğuruyorsun yoksa elinin altındakilerimi sıraya koyup sayfaya aktarıyorsun.yetişemiyorum hızına eskisi gibi sık girmediğimden okuyamıyorumda atlıyorum bazılarını slmlar kendine iyi bak.Haaaa gündüz saatlerinde ben işteyim 8,45 akşam 17,30 arası yokum yazdımdı değil mi gece geç vakittede tel açabilirsin oturuyorum.