YORUMLAR
yine çok güzeldi..
anılarınızı yazarken kullanığınız sade dil...
okuyucuyu hiç sıkmıyor..
zevkle okutuyor..
çocukken ablamla benim..
küçük bir yavru köpeğimiz vardı.annemden gizli kıyma ve sütün tamamını ona yedirirdik.buna rağmen küçük yavru annesini tercih edip bizi bırakmıştı..
yazmaya devam edin..
bizlerde okuyalım..
Kemnur
Selamlar Dost.
Öncelikle çok tanıdık yerlerden bahsetmişsin. Sabuncupınar istasyonundan defalarca geçtim. Kütahya ise sekiz sene komşu il idi. Hayatımda bu güne kadar her hangi bir yatır yüzünden uğradığım bir felaket de olmadı, kazandığım her hangi bir şey de. Zaten onları kendi hallerine bıraksak onlar hep yatacak da nedense gariplerimin kimseyle bir derdi olmadığı halde asıl biz onları rahatsız ediyoruz.
O kadın kaçıran ayıyı okurken '' Hah tamam şimdi ben de yazarım bizim memleketteki ayının kadını kaçırma olayın '' diyordum ki hevesimi kursağımda koydun.
Sizin köyün ayılarına gelince.....Oh be onlardan her yerde gördüm yazmamışsın iyi ki...Laf aramızda bizim köyde de var onlardan. Acep başka köylerde filan da var mıdır? Şimdi şehre inmişler diyorlar.
Yav bana bir romanlık yorum yaptırdın kardeşim. Ayı gibi hassas konularda yazarsan olacağı bu.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
Hocam çok keyf aldım, sizin köyün ayıları ormanda rahat gezebilirler nasıl olsa tembih etmişsiniz.)
Yalnız yatırı bayağı merak ediyorum, acaba hala oralarda rüyalara giriyormu?.
Çok güzeldi saygılarımla..
Kemnur
Sonunda öğrendim " sizin köyün ayılarını" aslında bu ayılar her devirde ve her köyde vardır.. şehirlere bile inmişlerdir.. oldu şimdi onların yeni adları " sosyete ayıları"
yakışır..
yazılarınızı okumak keyif veriyor,,, aklım şu cumhuriyet zamanındaki eski asker kıyafetli askerde kaldı,,, nerden geldi ki? gökten mi indi acaba?
yatır efsaneleri her yerde var,, çok azı gerçek sanırım..
neyse mevzu derin,, durduk yerde çarpılmayayım :)