- 1143 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEN ( Hatice Öğretmenim'e )
Ne yapacağımı bilmediğim anlarımda en güzel yol gösterici rehber , korkularımdan kaçtığımda sığınabileceğim en güvenli liman , dertlerimi , sıkıntılarımı , moral bozukluklarımı dinleyen psikiyatri , ileride meslektaşın olabilmem için bana gereken bilgileri veren , özlediğim , Dünyalar kadar kocaman sevdiğim canım öğretmenim . Ben gülümsemelerinle mutlu oldum bazen , güzel gözlerinin dolmasıyla hüzünlendim seni üzenlere çok kızdım ve sana sarılanları kıskandım bazen .
Ben seni çok severim sen de bunu bilirsin eminim . En delicesinden , en içten , en derinlerden severim seni ben . Ne her dakika yanına gelip konuşurum ne de sürekli rahatsız etmek isterim . Ben uzaklardan severim seni öğretmenim pencere kenarında oturup okula gelişini beklemeyi severim , yağmurda yürüdüğünü görünce ıslanıp hasta olma diye dua etmeyi severim . Hakkın ödenmez , ödenemez bilirim , ne yüce bir iştir senin mesleğin . Mutluluk , eğitim , sevgi , değer verirsin sen öğrencilerine bazen kızarsın ama ben o an bile bizi düşündüğünü hissederim , işte sen bu yüzden öğretmenim , öğretmenimizsin ... Sevilmeyi , mutlu olmayı , hatırlanmayı çokça hak edensin . İyi ki varsın ve iyi ki benimlesin .
SEN OLMASAYDIN eğer ,
kim tamir ederdi kalbimdeki kırıkları , kim doldururdu kalbimdeki eksik yerleri kime sarılıp ağlardım ben , kiminle konuşurdum saatlerce ablam ve bazen de bir arkadaşım gibi . Ben senli anılarımla bir sürü güzellik kattım hayatıma öğretmenim . Sen olmasaydın okulumu , başarmayı , başarılı olmak istemeyi sevemezdim ben .
Sen en ihtiyacım olduğu zaman girdin hayatıma , en mutsuz ve umutsuz anımda gülümsedin bana . Sen olmasaydın şu an bu satırları yazamazdım ben . 24 Kasımları önemsemezdim belki de , düşünmezdim ne yapsam diye , önceden planlar yapmazdım , ama sen varsın artık 24 Kasımlar senli güzel . :)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.