.............
…………………..
Doğdun ya …….. İlk nefesi alıp vermeyi başardın.
Geldin ya……. Seninle var olmanın tadına vardım.
Sağlıklısın ya….. Dualarım nasıl da kabul olurmuş anladım.
Hoş geldin ya….. Hoş da bulursun umarım, canımdan canım.
Sen uyurken, seyredeceğim seni tüm görkeminle.
Sen ağlarken , ağlayacağım senin yerine üzülme diye.
Sen bakarken , dünyanı anlayabilmek için gören gözün olacağım tüm kalbimle.
Sen büyürken, hayallerin küçülmesin diye ışığın olacağım kalan enerjimle.
Aldanacaksın, aldatmanın ne olduğunu bilmediğinden.
Hayal kırıklığı yaşayacaksın, kalp kırmanın yöntemlerini öğrenmediğinden.
Aşık olacaksın, aklınla kalbinin yer değiştirdiğini fark etmeyeceksin sevginden.
Öğreneceksin, doğru yolda doğru yolcu olmanın gerekliliğinden.
Hataların olacak, telafi etmek için seçeneklerinin olacağı gibi.
Başarısızlıkların olacak, başarınca aradaki farkı hissedişinin keyfi.
Kendine öncelik vererek hareket et ki,
Yaşarken yapamadıkların olmasın, çıkar sözlüğünden keşkeleri.
Üzüntünü de sevincini de sonuna kadar yaşa.
Kalmasın hatırı hiçbirinin , duygularından utanma.
Ne yaşarsan yaşa, hepsini hazinen gibi sakla.
Kalpten hatırla ki her şeyi , hiçbirini unutma.
AY SİMAlı küçüğüm……..
Şimdi sen bu nasihatlarıma gülüp geçersin biliyorum.
Sen de anne olduğunda “İyi ki yazmışsın” dediğini duyar gibi oluyorum.
Seni sevmenin güzelliğini anlatan kelimeleri bulamıyorum.
Mutluluk nedir diye sorduğunda , belki aldığın cevaplarda mutluluğun tanımını bulacaksın.
İyisiyle kötüsüyle, doğrusuyla eğrisiyle satır aralarında yaşamaya bakacaksın.
Belki bir gün bu mektubuma bir önsözle beraber,
Bir BAŞLIK da yazarsın.
YORUMLAR
Beni aglattin gercekten , bir taraftan Sezen'i dinleyipte senin de bu yazini okuyunca ve hele uc cocuk ve bir de torun sahibi bir kadin olarak , neyse ... Cok guzel bir yaziydi gercekten .. Sen cocuguna birakabilecegin en guzel seyi veriyorsun , karsiliksiz sevgi , bundan daha degerli ne olabilir degil mi ? Söylenecek cok fazla bir sey de olmaz .......
Kutlarin seni , cok guzel sevgi dolu bir yazi , sevgilerimle .......
Sevgili dost,
bir annenin kücücük yüreginden sızmış sevgi, umut, guzellik ve şefkat dolu satırlar. Şiir gibi. Ay simalınız okudukça sevgisi artacak ve büyüyecek. Büyüdükçe bu satırları daha iyi anlayacak. Harcında sevgi olan bütün binalar durmaksızın yükselmekte ve hiç eskimemektedir. 19 yaşında aslan gibi bir oglu olan bir baba olarak ulaştıgım sonuçlar bunlar. Gerçek sevgi sinince satırlara, duygular ne kadar anlam kazanıyor. Kutluyorum dostum.
Düşünülmüş, planlanmış, üzerinde emek harcanmış şiir gibi bir yazı.
"AY SİMAlı küçüğüm……..
Şimdi sen bu nasihatlarıma gülüp geçersin biliyorum.
Sen de anne olduğunda “İyi ki yazmışsın” dediğini duyar gibi oluyorum.
Seni sevmenin güzelliğini anlatan kelimeleri bulamıyorum. "
Büyüklerin istediği gibi olurlar mı bilemiyorum ama biz büyükler de böyle bir eğilim var.
Oğlum, " Mutluluk nedir baba? " diye sorduğunda cevabım " Senin baban olmaktır." demiştim.
Saygılar.