- 1052 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
EROS GiBi KALBiNDEN VURASIM VAR
Tahammül seviyesimi zorlaniyor,yoksa insanlar birbirine baskimi yapiyor ?anlayamadim.Cocuklara bile gücümüz yetmiyor anacim.Bir elleri tas, bir elleri deynek sanki.Azarlayinca sanki karsinizda yüce bir dag var ve sesiniz size geri yanki yapiyor.Delirtiyorlar insani,yeminle gözüm dönecek ve bir yerlerini kiracagim diye korkuyorum.Ama onlarin hec korkusu yok eyimi.Elime terlik alinca cin tutmu$ gibi odalarina kaciyorlar.Kiyamiyorumda anacim, nisan alirken terligi hep yana dogru atiyorum ki, giclarini girmayim diye.Onlarda iska iska der gibi gülüyorlar..Ha bir atsam onikidende atabilirim ve ozamanda sansür elimde kalir.Cocuklari simartan ve arsiz eden o.Ben fazla yüz vermemeye calisiyorum ama, adam göz ka$ kirparak beni alt ediyor.O an elimde bi tüfek olsa kesin sansürü eros gibi kalbinden vururum.Bakin gördünüz degilmi birde kadinim haa.Gözümü sanki kan bürüdü.Eeee napayim beni böyle delikanli yapanlar utansin.Lan diye diye langirt oldum.Godummu oturtasim var, kim kelek yaparsa bana.Agzimda bozuldu argoya iyice alisdim.Afedersiniz atin cani yanincamiydi yosam karakacaninmi bilemiyom ama ikisinden birisi birini gecerdi.Cözemedigim dügümlerin üzerine sanki boya sürüyorlar yapisipda bir daha cözülmesin diye.
Okulumuza yine Türk pisikolok emmi geldi ve verdik sorunlarin gözüne.Avradin biri kaynanasini kapmis kosa kosa gelmis.Hey anacim o kaynananin ne isi var orda.Zaten millet don lasdigi gibi gerim gerim gerilmis.Agzimizdan yanlis bir cümle ciksa yandik anam kaynanam olacagiz.Pisikolok emmim tam karsimda oturuyordu.Konuyu belirleyelimmi yoksa sizmi belirlersiniz dedi.Bizde farketmez deyince herif kaynanaya dogru yöneldi ve ozaman gelin kaynana oalyini isleyek dedi.Bende dedim gec hocam geccc,gec bunlari biz cokdan gecdik .Eskidi artik o günler ve hatta biz kaynana olma yasimiza geldik.Pisikolok emmi göya tasi gedigine keserle cakar gibi;size bisey söyleyimde kulaginiza küpe olsun dedi.Sizlerde gelecegin kaynanasi olacaksiniz.ALKI$$$$$$$$$$$$$$ sayin seyirciler o demeseydi bende kendimi kayinbaba olacagimi zannediyordum.Biyikla sakalda biraksami diyede düsündüm bi ara.Sanki biz bilmiyoz,cocuklarimiza örnek olmaya calisiyoz.Bence pisikolok emmi o kaynanaya yaranmaya calisdi laf etmesin diye belkide.Hani düsüne bilirdi kaynar kazan; demek öylee haaa,bizim gelinler burada ders alip evde uyguluyorlar, vay anasini sayin seyirciler der gibi bakiyordu cünkü.Anacim kaynana beni yilardir taniyo ne söylesem suc olacak belki sansür belkide kayinannecigim duyacak.Bülbülü sollayan ben sus pus olmayi denedim amaa,amaaa duramadim ya ben.Artik gizli gizli adama kas göz etmeye calisiyom ,avrat beni taniyor diye.Seslide beyan edemiyom.Ha bu arada kaynana yönünü gurbetele döndü ve sirti bana bakiyordu:))Napsam napsam derken birden avradin sirtini sivazlyiarak; hocamm hocammm bu yengede bizim mahallenin yengesidir haaa..eyi tanirik:)) derkende kasim gözüm sanki saga dönecek arabanin fari gibi segirip duruyo.Allahdan pisikolok emmi manzaradan cakdi ve konuyu toparladi.Zaten yasadiklarimi o kadin biliyordu.Tekrar takrar istip piyasayada sürülmezki anacim kül kesidi rollerim.Seyircide kalmaz, gise rekorlarida kirmaz.En iyisimi fermuari cekip, sus pus dut yemisde suyu bulamamis bübül roli kesmekdi ve bende yapdim.
Konular döndü dolasdi ve coluk cocuk, herif, kim varsa hayati cekilmez ve cekdikce koparan yanina geldi.Konu mankenleri gibi dizildi sorunlar.Pisikolok emmi yakalamis saclarindan bahari ve ondanda evlatlar yapmis.Dört mevsime rest cekmis ve sadece baharin ilkini vede sonunu yasiyorlarmis.Anlattigindan analdim ki,biz annemiyiz? babamiyiz? yoksa emmi dayimiyiz? bilemedim valla.Öyle uyumlu cocuklar anlatiyorki emmi kalkipda bizie evlat edin diyesimiz geldi.Ya türkiyenin cocukalari cok akilli,yada bizim bu alamanya cocuklari cok hormonlu anacim.Gelecege dair yatirimlarini erken yaslarda yapmaya baslyiorlar.Oysaki koskocaman kazik kadar kizim var, boyu sizlere kömür fakat.18 yasinda ve ne is yapacagini,nasil bir gelecek isdedigini bilemiyorum.Yeminle kiz agzini acinca dakka bir gol bir deyip agzina yapisdirasim geliyor.Gelecek deyince ilk sarfeddigi sey para..Öyle isi olmaliymiski cok para kazansinmis.Bah bah bahhhh bizim sidikli kisa yoldan köseyi yuvarlamayi düsünüyor.Dedim ;kiz eger okursan cok para kazanirsin.Temizlikde yaprak kazanbilirsin.Birinde masa basinda eglenerek imza atan tikir tikir alin maasini.Digerinde köle izahura gibi saclarini süpürge yaparak kazanirsin parayi.Oku ve adam ol essek olma baban gibi sözünü hala anlayamadim ama,babasida fena para kazanmiyor haa..Sabahdan asama ayakda kaliyor ama yinede paraya para demiyor bagzen.Nejla felan deyince anliyom yine benim sansür paraya para demiyor:) cilingir kendisi vede 2 dakikada bile kapi aciyor vede alyior mingirlari.Harcamasida o kadarda kolay onun icin.Kolay kazandigi icin.Bizim iki kücük, iki büyük cocugumuz var.iki kücükler benim sansürün kuyrugu gibi yaz olunca.Pesinden sürükler onlari gittigi her yere.Birgün müsterinin birisi anahtarini icerde unutmus ve benim sansürü aramis.Bizimkide almis bu iki canavari biri 5 digeri 8 yasindaydi ozaman.Birlikde gitmisler kapiyi acmaya.Yukariya cikmislar ,takim sandigi yaninda olmadigi icin asagidan almaya gitmis.Ha bu arada bu iki merakli afacanlar elerinde plastik kartlarla kapiyi acmaya calisiyorlarmis.Benim sansür daha ikinci kata inmeden CAT diye bir ses duymus.Hadi bilin bu ses ne sesiymis? ne olacak kücük afacanlar kapiyi acmislar.Sansür aha yandik adam parada vermez demis.Vede olmus dedigi.O kadar kolay demekki cocuk oyuncagi, istedigin parayi vermeyecegim sana cünkü,cocukalrin acdi kapiyi demezmi:)) gül gül ölmüsdük.Burada demek sitedigim sansür parayi kolay kazandigi icin tekerinin önüne hic civi gelmiyor.Yabirgün civi yada cam gelirde hosafin yagi kesilirse? bak bakalim o cocuklar seni anlayisli karsilarmi acaba? hec sanmiyom vallaha.Para yok deyince suratlari dört ayaklidan kayipda düsen karpuz gibi oluyor.Essek sipasi kücük oglum bayramda 100 € toplamis emmiden dayidan.Bende cakdirmadan yürütüm parasini.Okula neye götürürde birisi ellerinden alir diye.Aman Allahimmm cildirmis gibiydi kendi param derken.Yemin ederim cocugun resmen gözü dönmüsdü.ikokul bire giden bir cocuk bu kadar para manyagi olabilirmi ayol? biz öyle degiliz ama bu kime cekdi ?ebesimi? desem ,sansür okursa burayi kesin beni keser.SIKARDA biraz neyse:)
Nerelerden nereye geldik ve yazacakda okadar cok sey varki sayfalara sigdiramam.Son olarak diyorum ki;biz Alamnci Türklerin acilen pisikoloklara ihtiyacamiz var..devletimiz sesimizi duyarmi bilmiyom emme,,neyseeeeeeeeeeeee.
YORUMLAR
Nerelerden nereye geldik ve yazacakda okadar cok sey varki sayfalara sigdiramam.Son olarak diyorum ki;biz Alamnci Türklerin acilen pisikoloklara ihtiyacamiz var..devletimiz sesimizi duyarmi bilmiyom
Duyar elbet dost gurbette yaşam zor tabi şu cennet vatanımı hiçbir ülkeye değiştirmem yazın çok güzel olmuş