- 1306 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
SEVMEK NEDİR ?
Sevilmek için önce sevmeyi bileceksin demiş ünlü bir düşünür ne güzelde söylemiş önce sevmek...
Ve sevgiye okadar açıktırki yürekler güneş ışıkları nasıl evin penceresinden dolarsa odamıza sevgide öyle dolar gönüllerimize zamanı mekanı yoktur sevginin nerden ne zaman geleceği belli olmaz karlışalama töreni yapılmaz sevgiye kuralı yoktur yasal olarak bütün kuralları yürek koyar ...
Gerçek sevgi koşulsuz bedelsiz ve şartsız olanıdır. Genelde insanlar beğeni ile sevgiyi birbirine karıştırır ama ne yazık ki beğeni ömrü kısa bır hevestir. Sevmek ise çok farklıdır zekanın izniyle gelişir ve yürekle bütünleşerek büyür . Bozulmamış saflıkta temiz ve berrak yüreğin sesidir sevgi. Seven sevdiği için yaşar onunla var olur kendisinden önce düşünmesi gereken sadece odur yürek ona şartlanmıştır engel sınır tanımadan sever sevgi ya vardır yada yoktur ortası olmaz ,,,
Dünyada yaşanması belkide en güzel şeydir sevgi sıcaklığı kuşatır seven yürekleri sabahları bir başka uyanır insan bır başka olur dünyanın rengi___ kışlar bile bahar olur gözlerinde___ gülüşlerinde bütünleşir bütün çiçekler her yer sevgi kokar___ kelebekler kanat çırpınırken yüreğinde ___ ne güzeldir sabahları uyanınca günaydın dıyebıleceğin bir sevgi varsa yüreğinde ...
Şimdi sorsanız bana sevmekmi sevilmekmi dıye sevmek derim ...
Biliyorum ne kadar sevdiğimi...
Bilmiyorum ne kadar sevildiğimi...
_Hüzün Bulutu_
...
YORUMLAR
Sevgi nedir.?Hoşgörüdür,paylaşmadır,fark edilmedir,kayıtsız,şartsız saygı değer bulunmak.
Hayata anlam veren sevgidir,sevgi ihtiyaçtır,kişinin kendisi ile barışık olmasıdır.Sevgi;dürüstlük,
açıklık,içtenlik ve anlayış ister.Sevgi,saygı duymayı gerektirir.Duygu ve düşüncelerin paylaşılmasıdır.Yaşama sevincinin tohumu sevgidir.Seven yürekler yüce ve erdemlidir.
Pozitif kaleminize tebrikler,güzel bir yazı okudum.Selam ve sevgilerimle...
huzun bulutu
huzun bulutu
Şimdi sorsanız bana sevmekmi sevilmekmi dıye sevmek derim ...
Biliyorum ne kadar sevdiğimi...
Bilmiyorum ne kadar sevildiğimi...
Evet katılıyorum size sevgi dersi veren güzel insan.Allah bilir ne kadar sevildiğimizi.Rabbim sevdiğimiz kadar nasip etsin sevilmeyi.
Çok güzel bir İnsanlık dersi kunusuydu ve bir Eğitici olarak çok güzel anlattınız.Teşekkür ediyorum.
huzun bulutu
Sevda, sevmek ve sevilmeyi haketmek adına çok güzel bir yazıydı... Severek okudum. Selam ve saygı ile... Esenlikler dilerim.