- 889 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
VAZGEÇME.
VAZGEÇME..
Vazgeçeceğin günler olması senin vazgeçeceğinden değil,yorgunluğundan gelen yürek kırgınlığından olduğunu unutmayarak vazgeçme.
Çok isteyipde kazanamadığın günlerde olacak,elinde kayıp giden çok değer verdiğin özel değerler,sen gene vazgeçme.
Buldum dediğinde ve sarıldığında, sana sarılmayıp seni terk edeceğini bilerek sen gene sarıl ve vazgeçme.
Gece olup güzel bir rüya görsen,sabah kalkıp gördüğüm rüya diyerek hayra yorsanda, onu gördüğüne göre ona ulaşılmaz olacağını düşünsende.
Sen bana ait bir rüyasın diyerek onu bir daha göre bileceğini umut ederek vazgeçme.
En yakınından gördüğün ağır ihanetlerin altında ezilsende,bunu yapanın kim olduğundan ders çıkarak dostluklarınından asla vazgeçme.
İyiler her zaman vardır ve daha çoktur unutma.
Gülmek kadar ağlamanında var olduğunu,gülerken ağladığını görmeyenleri bilerek gözyaşlarının kıymetini bilerek, yaşama sarılmaktan vazgeçme.
Hiç olmak için çalış,varsın seni bir hiç olarak görsünler,sen burada bırakacağın onların bilmediği belki göremediği hiçler için yaşayarak yarınlarından vazgeçme..
Tüm saatler geri dönebilseydi keşke.
Tüm olumsuzluklar yaşanmasaydı.
Zamansız ölümler olmasaydı,
Onlarda sevip sevilse ve çocukları olsaydı.
Mutluluklar çoğalsaydı Keşke.
Kırgınlıklar olmasaydı
Zaman geri aksaydı belki olduğundan daha çok dönseydi.
Akrep ve yelkovan bu işe şaşırsaydı.
Zaman geri dönerken herkes bilerek bilmeyerek yaptığı olumsuzlukları bir daha yapmasaydı diye düşün ve asla vazgeçme....S.A
YORUMLAR
Yüreğinize sağlık. Günüme aydınlık oldu. Ben vazgeçmeyeceğim... Vazgeçenlere de ses olsun bu yazı ve VAZGEÇMEK'ten vazgeçsinler :)
Şiir Cadısı tarafından 11/17/2011 1:34:19 PM zamanında düzenlenmiştir.