YORUMLAR
Maalesef içler acısı bir durum. Hayatın gerçekleri, istenmeyen ama yaşandığı gerçekler. Hangibirine üzülelelim. Bir kanı bozuk, kaç kişiyi etkiledi baksanıza. Vuracaksın böyle sapıkları. Memleket bir mikroptan kurtulmuş olur. İdam yabak ülkemizde. İnsan hakları ayağına yasak edildi. Ama ABD elekrikli sandalyede infaz yapıyor suçluları. Onlara gelince insan hakları olmuyor mu?
Artık eskisi gibi savaşlar, yerini ekonomik savaşlara bıraktı. Bir ülkenin kalkınmasını istemiyorsanız, terörü sokacaksınız,, işte ülkemiz bunu yaşıyor.. Sonra.. sonra da yenilikçi, insan haklarını savunucu, çağdaş adıyla makyajlayıp fikirleri, idamı kaldıracaksınız.. Ne cüretle?? Getirin istiklal mahkemelerini,, kalıyor mu sapıklar, kalıyor mu terör belası.
Ahhh, getirirdim ben de , önce başbakan olmalıyım :)
Ağlanacak halimize gülüyoruz acı acı.
yazıklar olsun bize.... yazıklar olsun... kanunları nizamları bozanlara...
Kemnur
Evladın tahtını yapıyorsun da bahtını...
Rabbim herşeyin Hayırlısını versin.Hayırsız ise hiç vermesin
Zor durum herkes için...Ya o kız?
Off dedimmm
Selamlarımla
Kemnur
Kemnur
Hayatın Bataklıklarınada çıpınıp batanlar....
Bazıları bilerek, bazılararıda bilmeden içine düşüyorlar...
Sabah ne Günahın vardıkı, sen tertemiz bir damlaydın henüz ...
Ayıların marifetlerini merak etmekteyim doğrusu.. saygılar değerli Yazar' ım..
Kemnur
Kemnur
Böyle olmasa farklı versiyonu, bu insanlar hayatımızdan çok uzaklarda degil.Yanıbasımızda yasamaktalar.Sadece belki bu kadarını beklemıyoruz, yakıştıramıyoruz.
Emegınıze saglık, yuregınıze de...Saygılarımla...
Kemnur
nuray telli
Keşke diye bir şey yoktur diyorlar...İyi de kardeşim şimdi '' Keşke böyle iğrençlikler olmasa, biz de hiç yazmasak '' yerine hangi cümleyi kurabilirsin.
İğrençlik de olsa yaşanan hayatların bir gerçeği ve oldukça ustalıkla kaleme alınmış. Kutlarım
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
sami biberoğulları
Selam ve saygılar.
Kemnur
glenay
Çevremizde bu gibi sapıklıkları duyuyoruz ..
İnsan bildiğini yazmalı .. Sorun çıkacağını sanmıyorum ..