- 722 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SENİN VE BENİM GİBİ
Beklentisiz yaşadılar,bekleyenin var olduğunu bilerek.
Gece ve gündüzü görevleri,nedenleri ile araştırırken,gecenin alaca karanlığında uykuya zaman ayıracak vakti bulamayanlardı.
Seçilme arzusu dünyalık nefes alıp vermenin çok uzaklarında,tercih edilme yarışında kendilerini geçebilmenin imkansızlığı ile durmadan koşmakta,yorulduklarında yürümekte,ama hiç bir zaman durmamaktaydılar.
Paha biçilmez ...birikimleri içlerinde saklı hazineler gibi tercih etme ve edilme sebebi düşüncesi bile akıllarından geçmezdi.
Makam ve mevki uzaklarda bir çizgi değerlendirmesi,tüm bedenlerini sarmışken,iltifat edilmenin korkularılıyla yaşadılar,
İltifat etmenin karşılığını akıldan yüreğe düşen bir yanmısa olabileceği kaygısıydı.
Herşey sınav nazarında ilerlemekte,düşüncenin akılda türlü oyunlar oynaya bileceği endişesi sarmaktaydı.
Gün ve günlerin ardı sıra gelmesinin derin mutluluğunu her nefes alıp verirken yaşamaktaydılar.
Kardeşlik kelime dışında çok fazlası anlam ifade etmekteydi.
Tercih edilmiş ve yönlendirilmiş kişilerin meziyetlerine hakkın karşısında imtihana çeker güvenmenin güven sahibi olabilmenin büyük erdemliğini yaşarlardı.
Özen göstermek gerekli düşüncesi,ilerlerken yollarını aydınlatmakta ve yol göstermekteydi.
Bu yol üzerinde herşeye hazırlıklı olmanın ve bu hazırlığın özel irade isteyen bir emek olduğunu bilerek yaşadılar.
Sabır kılavuzdu,yaz ,kış düşünmenin önemini kulaklarına fısıldarken,görebilmenin bakmak olmadığını anlayandılar.
Seslenişler bir zerzenişdi aslında,giz sırrın içinde hayat sonun başlanğıcında değişeceğini bilenlerdendiler.
Kimmiydi onlar,insandılar,neymiydi onlar özeldiler,senin, benim gibi özel ve bunu kullana bilenlerdiler..S.A
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.