Hayali Mektuplar
Hayali Sevgilim,
Tanıştığımızda kuzenimle bir örnek giydiğimiz gelinliğim vardı üzerimde.Pek umursamadım o zaman seni.Büyüyünce babam kadar kadar yakışıklı olacaktın ve yanıma gelecektin.
Arada bir evcilik oyunlarıma uğrardın.Oyunlar bitti ve unuttum seni.
İlk terkedilişimde tekrar çaldım kapını rüyalarımda buluştuk.
Zamanla kuşkularım arttı;kolay değildi belki de babam gibisini bulmak.Yaşadığım her elvedada daha çok tanıdım seni yavaşça bağlandım.
Buldum sanmıştım seni yanılmışım.Sen gerçek olamayacak kadar özelsin.Sana döndüm sevgilim aşkımız kafamda yaşanacak konuşmalarımız mektupla olacak olsa da...
Kavuşmamıza
Helin(?)
Hayali Sevgilim,
Beni daima kollayışın,zekan ve zevklerimizin ortaklığı dışında ilk defa vücüdnu,yüzünü merak ettim bugun;seni bir kalıba koyamadım.
Varlığın yetiyor şekline ihtiyacım yok.
Bugun izlediğimiz film çok güzeldi değil mi?Son sahneye özenip sen de balonla uçmak istedin mi?
Uzaklaşmak....
Kaçmak değil her şeye hakim olarak yükselmek,uzaklaşmak.Sadece büyük şeyleri görüp küçük çirkinlikleri görememek
Ama ben uzaklaşamıyorum sevgilim.Karabasanlarım yine uğruyor yanıma korkunç telefonlar başladı.Tadımızı kaçırmayacağım.
Sevgiyle
Helin(?)
NOT:Hikaye dizisi şeklinde ve sadece mektuplardan oluşmayan bir kurgusu var Hayali Mektupların.Devamını okumak istiyorsanız veya bu da söyle olmalıydı dediğiniz parçalar varsa lütfen yorumlarınızla bildirin.Gelen yorumlara göre devamını eleştirilerinize göre düzeltip yayınlayacağım.Okudugunuz için teşekkürler=)