KINALI KUZU
KINALI kUZU
Bir varmış bir yokmuş. Günün birinde mutluluk kokan bir evde minik bir kız dünaya gelmiş. Nedense hic aglamamış minik bebek. Babası kucagına aldıgında ne yapacagını bilememiş, kınalı kuzum benim diye sevmeye başlamış. Küçük kız güzel bir çocukluk geçirmiş mutlu ailesiyle.Liseden sonra sınavlarda istedigi bölümü kazanmış. Büyük bir hevesle okul günleri geçiyor mutluluktan uçuyormuş. Günün birinde bir delikanlıya aşık olmuş. Hiç flörtü olmayan kınalı kuzu çok şaşkınmış, tanımadıgı bu duygu karşısında. Çok güzel bir genç kız olmasına ragmen hep içine kapanık olması erkeklerin kendisinden uzak durmasına neden oluyormuş. Ama bu başkaymış. Genç delikanlının biraz ukala, biraz laubali olması adım atmasını kolaylaştırmış kınalı kuzuya. Ne yapıp edip genç kızı aşık etmiş kendisine. Kızımızın ayakları yere basmaz olmuş.Gözleri görmez kulakları duymaz olmuş, başka boyutta yaşamaya başlamış artık. Herşey çok güzelmiş, sanki bir rüya gibi. Günün birinde ev arkadaşıyla beraber kaldıkları eve aniden geldiginde erkek arkadaşıyla ev arkadaşını beraber yakalamış. Giderken sadece kapının sert çarpışı duyulmuş. Aglaya aglaya deli gibi koşarken aklı çıkmış beyninden. Ölüm bu demiş aglayarak, ölüm bu olmalı. Ne yaptıgını bilemeden koşuyormuş.Yoldan geçen kamyonu farkedemeyecek kadar duygusuz ve algısız. Olan olmuş kamyon ezip geçmiş kızımızı. Kınalı kuzunun arkasından koşan erkek arkadaş ve ev arkadaşı olaya tanık olmuşlar. Herkes için çok büyük bir şokmuş olanlar. Kızımızın hastane günleri başlamış. Aylar yıllar süren tedavilerden sonra sonunda eski saglıgına kavuşmuş. Artık duyguları, inancı, hayalleri yokmuş. Yeniden üniversite sınavlarına girmiş dışardan okumak için ve kazanmış. Çalışmaya yeni bir hayat kurmaya çabalamış yıllarca. Günün birinde karşısına bir beyefendi çıkmış. İnancı olmayana, hayalleri olmayan bir genç kıza ne kadar iyi davranılması gerekiyorsa fazlasıyla iyi davranmış genç adam. Hayat yeniden yeşermiş kınalı kuzunun gözlerinde. Yeniden yaşama tutunmak, nefes almak..
Artık mutluymuş. Evlenmiş genç adamla aşkların en güzelini yaşamışlar yıllarca, herkese örnek olmuşlar. İnsanlar gıptayla bakmış bu ailenin huzur dolu yaşantısına. Herkesin olmak istedigi şeye huzura sahip olmuşlar.
Bu hikaye gerçekir. Hikayenin kınalı kuzusu olan yaşlı teyzemin hikayesi.
Bize hep umudunuzu kaybetmeyin, hayata sıkı sıkı sarılın, aşkın ne zaman nerden gelecegi belli olmaz derdi.
Bu yaşanmış hayatı nacizane cümlelerimle masal tadında anlatmaya çalıştım,BELKİ HAYATINDA UMUTSUZLUK YAŞAYAN İNSANLARA UMUT OLUR DİYE...
ESEN KALIN