- 1040 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
bu sana ilk gecemden
upuzun cümleler kurarak kurak bir mevsimin acısını anlatmaya başlayan bahçıvanın küreğinde ki çamurlu yaprakların kurumuş kenarı olan yüzündeki sızıyı anlatmaya çalışmayacağım sana...
şimdi üşümüş ellerimi eskimiş sobanın borularındaki çatlaklardan gelen dumana dayayıp ısınmasını beklemek kadar zor olsa da yanmak ısınmakla çok ince bir ayrımın içindeydi, sana ısınmak isterken dipten yanmaya başladığımı fark etmeyecek kadar hislerimi kaybetmiş olduğumu bu gece çalan şarkımızda tekrar tekrar anımsadım...
iki şeyi yapmaya karar verdiğimde tekrar düşündüğümde anladığım şey iyice düşünmeden kapıları sertçe kapayıp kalbimin ne yapacağını iyi bileceğine inancımdan gelen cesaretle ne kadar da korkak olduğumu anlatan geceler yaşatmışım kendime senin sesinden gelen yalnızlık şarkısına kilitlemişken kulaklarımı, uzandığım hiç bir döşekte kısır kalmış özlemlerimi dağıtamadan sabahlarıma küserek başlamam....
şimdi anlamaya çalışarak seni başladığım bütün işlerime bir sensizlik siniyor üzerime sevişmelerimizin günahları.kaldırıp atamayacağım yıl yumağı oldu gözlerin uzaklardan gelecek bir cevabın bir haberin müptelası iken bedenim senin varlığımdan umudu kesmiş yanlış aşk denilecek dokunuşların şımarık evinde unuttum diyecek kadar acımazsızca yaşadıklarımızdan kaçmana seyirci kalacak bir beni infaz ediyorum. aylar geçtikçe biteceğine olan inancımı da tam bugün kaybettim anladım ki gerçek bir aşk ancak ölünce bitermiş ancak alışırmış insan yaşadıklarına...sana başlayarak hata yapmışken hayatıma seni benden önce almışken sen devam ettiğin bu yolda yalnızlık duygusunu pekiştirip gecelerini bensizlikle süslemenin bayramını yaşadığını düşünen bu yüreğe saygı değer bir elle güle güle diyememekten mi sensizken gülemeyişim..
ey sevgili bak bana yalnızlık gör gör ki yalnız değilmişsin aldım tüm acılarını bu sana yazdığım son mektup ya da değil ne fark eder bitmeyeceğine mi inandırdım bitmesini beklediğim için mi bitmiyor her neyse o sensin işte hiç bitmeyecek hiç çoğalmayacak hiç dağılmayacak kocaman ama paramparça kalmış bir AŞKsın sen...
YORUMLAR
Tartışmayı kimle veya kimlerle yaptınız bilmem ama, ben içeriğine bakıyorum şu an. İmla hataları çok önemli değil. Neden mi? İçi boş bilgide imla hatası olsa ne olur, olmasa ne olur? Bilgi olmadıktan sonra dolu dolu, imlaları düzgün mü? İyi de, önemli olan bilgidir,, verdiği mesajdır.
Kaleminizi çok beğendim. Kıvrak bir zeka ürünüydü anlatılanlar.Başlıbaşına bir sanat şahaseri. Temel oldukça sağlam.. Tabirimi bağışlayınız ama, MİMAR SİNAN'ın nasıl ki sanat eserleri dikkat çekiyorsa, sizin bu yazınız ve o ilk okuduğum şiiriniz,,, mükemmeldi.
Keşke tatlı tatlı geçinilse,,, takıntı ve saplantılarımız olduğu sürece didişmeye devam ederiz ki, bu önce yazara/şaire, sonra okuyucuya zarar verir.
Kaybeden de TÜRK EDEBİYATI olur..
Lütfen bu yorum kısmını açınız,, okusun ve yorum yazsın dileyen.
Selam, sevgi ve muhabbetlerimle..