- 990 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
***SENSİZ OLMAZ***
Aşk anlatamadıgım ama duyguların içinde kendimi buldugum bi kavram benim için.inanmaksa seni kaybetmek korkusuyla yasamak.birgünüm daha geçiyor sensiz ama bu kez sensizligin tam ortasındayım ve düşüncelerim birbirini kovalamakta.artık hayalin bile yanıma gelmiyor.neden sevdigim ne yaptım ben sana ?oysaki ne sözlerle ne hayallerle kurmuştuk askımızı.bilmiyorum kaybettik mi şimdi.dün yazdıgın o mesaj çoık koydu be sevgilim..ben hiç böyle olmamıştım.zorluklara beraber gögüs gerecekken şimdi yalnızım sensiz yatagımda..sesinde yok artık duyamıyorum son 2 haftadır.bizim bekleyişlerimiz sabrımız emeklerimiz bu kadar mıydı be askım.gözümden sakındıgım kalbimden atamadıgım.
Hani vardır ya bazı anlar unutamadan edemezsin.günlü yapıulanlar biitkten sonra evini odani bir sessizlik bürür.o anda gene baslar kalbimin carpıntısı.ah be askım yazık degil bu kalbe.neden bu kadar hızlı carpıyor-helede seni duyunca-onun ne suçu varda üzülüyor durmadan bana seni sayıklıyor.çok özledim sevgilim bekleyişler bir yana ellerinide özledim.sensizlik içinde kaybolmak artık haylinde gelmiyor yanıma.o da gitti o da bıraktı.şimdi rüyalarıma bekliyorum seni.onuda benden esirgeme ne olur.ÖZLEDİM ÇOOOOKK HEM DE ÇOOOK.biliyorum bizim ki bitmeyecek.okadar emek o kadar büyük bir sevgi bitemez!!!inanmam ki buna.inanmam çünkü sende inanmıyorsun..
Bu zorluklar içinde bu hayat denen kuramda yorulduk mu severken.anladım sen yürürkende yoruldunda severken de yorulur mu insan?ben bide biliyorum ki sadece hayat sana o sözleri söyletti sen demedin ve sadece hayata dair sıkıntılrından bahsettin.bu kosusturmanın zorlugunu anlattın zaman istedin.oysa ocak 3 ;2.sene dolacak.dolacak sevdigim olacak o da olacak.hersey hayırlısıyla bitecek ama biten biz degil sorunlar olacak.kimsede ayıramıcak sen bana desende yasantının zorluklarını;anlatsanda yüregindeki buruklugu.biliyorum biz birbirimizsiz yapamayız yapmadık ta hiç!bir gece ayrı da kalamadık.beki bu niye bu gecelerin sessizligi kalbimin üzüntüsü gözlerimin seni arayışı nedeeeenn!
SÖYLEYEYİM Mİ SEVGİLİM SENİ ÖZLEDDİMMMMMMM…
Bütün cabalarımız hep sevgimiz için bizim yüregimiz hep bir.askımızsa kalbimizde gözlerimizin birbirini görüşünde.ayna gibiyim sana baktıgın da gör beni diye.kilit gibiyim içinde anahtar gibi dudaklarım sana ait yasıyorum bu kalp seni arıyor seni bekliyor.gözlerimde anlamlı bakıyor ya hayata senin sayendeydi sevgilim.toparlada gel kendini bekliyorum burada seniiii..
SEVGİ TÜKENMEZ TÜKENDİGİ YERDE İNSAN CAN VERİR!İNSAN SEVGİSİZ YAPAMAZ İNANIN SEVGİSİZ KALP YASAMAZZZ
E&B(BU KALP SENSİZ
OLMAZ)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.