MALUM sözde mehdi hz. rine
selam çok değerli MEHDİ Bey
Sizin filmler halinde çıkarttığınız görsel bilgi kaynaklarının hepsini de aşırı ilgi içinde seyrettim. Tabii çok haz aldım, çalışmalarınızı canı gönülden kutluyorum efendim,
amma fakat..
Kendinizin mehdi olduğunu ima ediyorsunuz, daha doğrusu ettiriyorsunuz
İllüminati’ nin çalışma sistemi ( Güneşin dogup batmasının en çok insan ırkına yaraması ve yarınki güneşin doğmayışını nasılki öngörmüyorsak, o da bizlere cevap olarak doğduğunu gösteriyor ) bu misalin tersi; et kemik madde varlık, kıllı tarafı şeytanımsı,deccalimsi tarafıdır. Kısacası bu tarifin tersidir... İnsanlar kitle halinde öngörüp, arzu nisbetinde isterse o mutlaka olur( ki hadiste çoğalınız diye peygamberim tavsiyede bulunmaktadır ) çünki Allah cc. insanı bu huy üzere yaratmış, tüm bu evreni insan arzusuna göre bezemiştir. Dolayısı ile bu kainatın kaderi insana verilmiştir; ALLAH cc. tarafından.
Ve insan Allah cc. ın sırrıdır.
Kader meyanında haberi ancak o bilir....
İşte yukardaki misal muaceresinde deccal’i aşikaren görmeniz gerekir MANASInın verdiği kıllı duygularda saklı?!
Dedi ’seni secde etmekten ne alıkoydu*
Dedi ’ya rab sen demedinmi benden başkasına secde etmeyeceksin*
Dedi ’sana müsaade ediyorum kıyamete kadar gitr ve ikinci ol( sen ben)
tabii bir de o var??*
Bütün bunlara; bir TEK lazımdır o ki ruhlar aleminde şey taninin giremediği yere, daha hüküm çıkmadan hükmü kendi isteği üzere dizayn edip, bu dünyadaki olucuları? tayin eder onun için önce, sonra zaman mefhumu yoktur. Yoktur ona ezel ebet bu izni verendir, iki parmağı ile her şeyi dönderiverir.
O kur’anı bir seferde indirendir...
Dahada yanii dersek eğer; aklın üst bölümleridir, orasını allah cc. teke emanet etmiştir aşağı bölümlere emir ordan iner, o zavallı cüzi akıl; benden çıktı zanneder birde bunu kitle halinde düşününüz, işte bu kutsi makam O ki cebrailin giremediği yerlerdir, çünki cebrail kul için vardır hakka ne gerek cebrail mikail vs. vs.
Allah cc. her an yaratma içerisindedir (Sizin eserlerde yer almakta.).
işte bu mehdiidir, islam üzere muhammet mustafa sav. yolunda
o nakşiide aşikar olur..
Hazret; Sait nursii, gelmiştir görevini Allah cc. nun öngördüğü nitelikte işini bitirmiş ve tekrar geldiği yere gitmiştir peygamberim gibi..
Tabiiki yazdıklarına boynum ümmeti Muhammet boynu eğiktir kutsi yerden esen rüzigarlar ile o güneş doğup batmakta, oksijen ciğerlere dolmakta?
ONU KULLANAN İLME HELAL OLSUN ki tabiiki yalnız değilsiniz diye zannetsin dursun...
Sevgililerim kubabımın altındadır kutsi hadisinin kubap altı bölümünden bahis etmekteyim..önceden sonradan değil, sonradan önceden değil??
yani lahut aleminden.
Aşk....
Amma velakin Allah cc. gecikme huyunu sever, ve değişiklik??
daha önce olmamış keşfedilmemiş hiç bir yerde tam yazmayan,( bakınız yazılanların hepsi demiyorum tam değil diyorum ) ? şeklinde olmalı ki hak olsun...
Belkıs dedi SANKİ benim tahtım...
Siz bu kubabı tv ekranlarında sergiliyorsunuz; et kemik nispetli, yani dolaylı allah ın size izin verdiğini düşünüyorum allahım kimlere izin vermediki şimdi de vermesin..
OYSA NE İHTİYACINIZ VARKİ!
Amma şu ki bir yerlerden idare edilmiyorsunuz zannetmeyin. Şu kesin ortada yanlışlık yok.
Kim biryerlerden idare edilmiyorki,
Diğer sahifedeyse şöyle bahsetmekte.
Yada o biryerlerden idare eden nerede
gönüllerde hem şeref hem şan..
işte sana konuşan
hallac fikri ile koşan
birgün olur perişan..
Gel dosta gidelim hemhal olup .....?
Peki o zaman şöyle diyeyim dostum ’benim rabbim güneşi batıdan batırıyor, siz doğudan batırında göreyim...?;?
Çepreşilli oldu, siz bunun tersini olsun bari yapın..
Tabiiki haşaa diyeceksiniz, çünki siz şu Firavun değilsiniz hiç şüphem yok
İşte burda sizin mehdii olmadığınız anlaşılıyor..?
Yahu ben deccal değilim diyeceksiniz tabiiki öyle efendim, çok ince ortamda yazılıyor lütfen kırılmayınız, bir çizgi kadar.. Bendeniz bunu siz gibi bir alime anlatamazsam kime anlatacağım.
Hoş aslında hiç gereği yoktu..
Bu açıklama sonrası belkide’ haşaaa bile demeyebilirsiniz ihtimaldir;
ilim sonsuzdur..
Öyle şeylerden bahis etmektesinizki bazen insanın içini gıcıklıyorsunuz.
Çok değerli dostum hayvanlarda iç gıcıklanma olmasa inanın çiftleşmezler..
Şu RASPUTİN yaradılış hilkatının şehevi çöpçatanıdır onu geçebilirmisiniz.
Adam büyük bir parti ortasında donunu indirmişti, delimi velimi siz seçin.
Şu havuz kenarları faal oteller çok haklı konuma geçmiyormu..?
Şimdi gülüyorlardırda hodri meydan deyip kıs kıs
HEY SEN ŞÖVALYE ALIRIM PAÇANI AŞAĞI demek lazım değilmi..?
Yada jan dark ın pasını değerli kılıyorsunuz
Yada şu hindistanda agzından sözde altın yumurta çıkaran da kendine göre mehdi olmuyormu..?FAKAT hiç birinin USTASI yok arkasında o yüzden farklısınız amma
HEY SEN YAPI USTASI YAPTIĞIN BİNA BENDEN İZİNLİ AYAKTA DURMAKTA
salladığıma kadar payidarsın demeli diye düşünüyorum.
Yada deccala; ya hu denmiyormu ? ( aman yarabbim kapılardan ırak )
Ayı ayaklı arslanları def etmeli değilmi mavi motiflerden..
gölgesini bile tahta oymalı işlemelerden..
TEK GÖZLÜ seni çift gözümle görmekteyim bu alemde
Şu günümüzde her taraftan çıkma sahte şeyhlere ne demeli
Adam diyorki bendeniz mum ışığıyım.
Güneşim.
Her önüne gelen gavs, gülmemek elde değil yanii. ben şeyhim bana rabıta yapın diyor. Babadan oğula hanedanlık bozulmasın, güya iman kurtarılıyor gayretlerinde her kes; hay yarabb sen büyüksün..
Her neyse çok değerli beyefendi, dostum sizi seviyorum amma sahte mehdiisiniz, bendeniz şu cübbeli beyefendi gibi ispat etmeye çalışmıyorum
açıkca söylüyorum
Yani böyle düşünüyorum lütfen hakaret olarak görmeyiniz,
engin görüşünüze sığınıyorum
Anlayana çok fevkinde yazılmıştır, anlamayana ben mi anlama kabiliyetini vereceğim. Bendenizde bu meyanda haşaa diyorum.Telefonu üçüncü kişi dinlerken parazit yaparmış parazıt mananın şah damarı olmakta o yüzden parazit yapılmışlığı anlayanlar anladılar zaten anlamayana yazmadım...
saygılarım ve sonsuz sevgilerimle efendim yanlışlıklar varsa benim ola....
sürçü lisan etmişsem affola..
NOT: Bazı telaffuzlar manasızlık ve karmaşıklık içermektedir....
ya umursamayınız yada şiddetle reddediniz yada kabul ediniz bana göre hepside ayni...
VESSELAM...
..
YORUMLAR
Dostum zahmet etmiş yazmışsın ellerin dert görmesin, ama bu israil dostu adam kasıtlı yapıyor
hadi diyelim Mehdilik sevdasından vazgeçti doğru bir adammı olmuş olacak. zannetmem. adam değme zamparalara taş çıkartır. ekranda kadınlarla olan hal ve hareketleri ortada. adam kadınlara öyle bakıyorki sanki yerim seni der gibi. ne diyelim Rab'bim hidayet versin.
selam ve dua ile...
yok,sul
habercilerinden olaylar... saygılar efendim çok memnuniyetlerimle ...
merhaba ağzına yüreğine ellerine sağlık inan sustum sustum alkışlıyorum ellerim patlayıncaya kadar hayranlıkla okudum bu haklı sözlerini yüreğin var olsun ablacığım
yok,sul
elimden geleneçe yazmaya çalışıyorum
saygılarımla..
siyahgecem
siyahgecem
Sevgili kardesim,
Allahu Teala hic bir zaman parcasini Mehdisiz birakmaz.
Secde-24:Ve onlardan, emrimizle hidayete erdiren imamlar kıldık ve sabır sahibi oldukları ve âyetlerimize (Hakk'ul yakîn seviyesinde) yakîn hasıl etmiş oldukları için.
Enbiya-73:
Ve onları, emrimizle hidayete erdiren imamlar kıldık. Ve onlara, hayırlar işlemeyi, namaz kılmayı ve zekât vermeyi vahyettik. Ve onlar, Bize kul oldular.
Iste insanlari Allahin emri ile hidayete erdiren, yani Mehdi, her zaman parcasinda vardir.
Peygamber Efendimiz, son Peygamber Mehdidir. Fakat son Mehdi degildir.
Mehdinin görevi, adi üstünde oldugu gibi Allahdan ögrendi Hidayeti anlatmakdir.
Hakikisine ulasmak icin elbette Allah`a yönelecegiz. Bütün kalbimizle Hidayeti dileyecegiz ki Allah da bizi Hidayetciye ulastirsin.
Bakara-45:
(Allah'tan) sabırla ve namazla istiane (özel yardım) isteyin. Ve muhakkak ki o huşû sahibi olanlardan başkasına elbette ağır gelir.
Iste Allah´dan yardim istemek icin tavsiye edilen bir Namaz var o Hacet Namazidir.
Öyleyse Hidayeti dileyip Hacet Namazi ile Mehdiyi Allahdan sormak, en güzeli olur diye düsünüyorum.
Hacet Namazi:
Allah'tan herhangibir haceti olan veya mürşidine ulaşmak isteyen kimse hacet namazı kılar. Bu namaz, perşembeyi cumaya bağlayan gece ya da kandil gecelerinde kılınır. Bu mümkün olmazsa herhangibir gecede de kılınabilir. Öncelikle boy abdesti alınır. Hacet namazına niyet edildikten sonra aşağıdaki âyetler okunur:
1. rekât: Sübhaneke + Fatiha + 3 Âyetel Kürsî
2. rekât: Fatiha + İhlâs + Felâk + Nas
Oturuş: Et Tehiyyatü
3. rekât: Fatiha + İhlâs + Felâk + Nas
4. rekât: Fatiha + İhlâs + Felâk + Nas
Oturuş: Et Tehiyyatü + Allahümme Salli + Allahümme Barik + Rabbena
Allah razi olsun
sevgilerimle
BizimYunus tarafından 11/15/2011 11:14:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
yok,sul
kuranı rabb teala başımızdan eksik etmesin ne güzel değilmi dost
bir kitabımız ve imanımız var nerde yazıyor kuranda olay bitmiştir
ne güzel peygamberimiz ne güzel dinimiz var saygılarımı kabul ediniz...
yok,sul
cülmü teşvük ediyor
kullü muzurun diye bişey vardı neydi o neyse unuttum farzedelim
teşekkür ederim değerli can dostu herkesde anlamaz. muhatabına bu yazı
müthiş kazıktır
kazıklı voyvodayı yok eden bendenizin dedeleri efendim
bir eksik bir fazla ne olurki yanii..