- 2053 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
KIRDIĞIN KALBİM KADAR...
Say ki saçlarına ak düşmüş bir rüzgara takıldı düşlerim . Sana dair silinen ne varsa küllerini savurup getirmiş bu sabah...
Alel acele toplayıp bir kırlangıcın kanatlarına yükledim Kaf dağına uğurladım güz vurmuş hayallerimi…
Can kırıklarıyla dolu penceremden bakıyorum hüzünlü gözlerine. Adını söyleyecekken dilim ‘sus ‘ diyorum. Susunca daha az acıyor içim. Kırdığın incittiğin bir kalbim var artık. Kimseye emanet edemediğim. Sığdıramadığım yüreğinin hicretine uzak. Kuytusundan mahrum.
Bilirsin geceydi benim lügatimde senin gözlerin. Gece kadar karanlık gece kadar kör. Körlüğüne geceyi şahit tutuşum bundandı. Gece gözlüm . Sözlerin geliyor aklıma, hani bilinen tüm inkarlara kıyasla itibar ettiğim..,
Gün gün özenerek sakınarak beslediğim sevdam
Sonra şefkatim
Sonra adını anarken bile titrediğim hürmetim
Ne çok şeymiş diyorum kendi kendime
Ne çok büyütmüşüm seni.. bir mücevher gibi titremişim üzerinde gölgen olmuşum senle dolmuşum her yağmur düştüğünde gökyüzüne.
Hak etmediğim sözlerinde boğuldum kurşuni bir yalnızlık çöktü yüreğimin sevdalı yanına.. Sen bilme! Duyma! Umursama! .. Ne çıkar paramparça olmuşsa bir kalp ne çıkar güneşin rengi solmuşsa kırılmışsa dalları umudun . Hepsi bir hiç işte. Önemsiz bir satır aralığı bir yüreğin hüznünden dökülen kalem ucu yansımaları.
Züleyha Özbay Bilgiç
15 kasım 2011
YORUMLAR
BELİRLİ..BELİRSİZ ZAMNALRDA YÜREĞE DÜŞEN KOR YAKANMIŞ İNSANI CAN...
ADINI ÇOĞU ZAMAN KOYAMADIĞIMZ ANLARDA BİLE İÇİMİDEKİ EN KUTSAL SEVDAYADIR İÇLİ HAYKIRIŞLARIMIZ:((
ÖZLÜ SÖZLÜ TÜMCELERİN ÇOĞALMIŞ YANI VURDU GECEME DÜŞEN KARANLIKLARDA İÇİMİN EN İÇ YANINA...
YÜREĞİNE SAGLIK KIYMETLİM...
SEVGİM KALBEN
TEBRİKLERİMLEEE
Zaman zaman hepimizin tatttığı duygular. Ortak paydalara hitap ettiği için okuyucuya da ayna tutuyor yazar.
Tebrik ediyorum, çok akıcı, şiirsel bir ifadeydi. Zevkle okunuyor.
Selam ve sevgiler
~BİZce~
Merhaba, bazen duygular zihnimize "geçiyorken uğradım" derler...O andaki ruh halimiz hemen bestesini yapar...Negatifsek "hüzün", pozitifsek "mutluluk" dökülür dizelerimize....İnsan yıldırımları toplamış bir bulut gibiidir...Topladıklarını dökmezse yaşayamaz....Fakat şu da bir gerçek ki hayatımızda acıların varlığı bir realite...Onlarsız edemiyoruz sanki...Keşke geçici olsa bunlar...O zaman da böylesi nadide dizeler dökülmüyor kalemden...
Isıran duygularınızı paylaşmak güzeldi...Tebriklerim yüreğiniz için...saygılar...
Sevgili Züleyha...ne kadar gizlesende bariz gönülden kırgınlıkların.Hani bazen bende derim.Canım bu kadar acıyacağına,kalbim böyle kırılacağına ...ne bileyim elim kolum ya da başka bir yerim kırılsaydı diye.Hele bu can yakıcı sözler hareketler canııımmm dediğinden geldiyse iflah olmuyor insan.iŞTE o zaman umursamaz,duymaz,anlamaz birisi olmayı nasıl arzuluyorum bilemezsin.Yazında ben vardım sanki.Birde kırğınlıklarım.
Çok güzeldi.KUTLARIM.