Sonbahar Başkadır Ankara da 2 Sezon 1 Bölüm
Araba hızla gecenin karanlığında ilerlerken farları yolu zorla aydınlatıyordu ankara bu sonbaharda oldukça soğuk geceler geciriyordu ve araba kızılcıhamama doğru karga sekmezden geçtiğinden virajlar ve hava ısısındakı fark burayı sise gömmüş durumda idi . Arabayı kullanan adam aniden bir virajın kenarında durdu ve arabadan inip sağtarafta koltukta oturan güzelim kızı cekiştirerek araçtan çıkardı kızcağız korku dolu gözlerle adama bakıyor ama agızı elleri ve ayakları bağlı olduğu için kıpırdıyamıyordu .
Adam kızı itiştirerek arabanın farlarının aydınlattığı yönde ucuruma doğru sürüklerken kızcagız direnmeye calısıyordu araba ısıgında kızın yüzündeki morluklar ve üstünde kurumuş kanlar görune biliyordu kız hala dırendiğinden adam zevkle sırıtıyordu kızı ucurumun yanına getirince ağızını açtı adam ve sırıttı sıkıntılardan kurtulacaksın tatlım dedi birazdan sonun ve mutluluğun gelecek bana sabır gözterdiğin için teşekkürler dayanma gucune ve sabrına ödül olarak seni cabuk ölduruyorum ve kızın ensesinden bir öpucuk aldı adam sonra kızı karga sekmezin ucurumundan açağı iteledi sis ve karanlık kızın çığlıklarını ve kızı içine çekerek kucakladı.
Adam ise arabayı Ankara ya döndürdü ve hızla ilerledi bu arada cep telefonundan bir numara çevirdi telefon çalmaya başladı.
Hakan yaşadığı sok ile Ankara ya nasıl geldiğini hatırlamıyordu Nihatı aramak çok istemiş ama arayamamış ona taziye sunamamıştı ama bu şartlarda kımsede ondan bunu bekleyemezdi içi hala yanıyordu . Geldiginden beri sadece bira ve ağrı kesici içiyor başka birşey konuşmuyor susuyordu gerekmedikçe olaylara bakmıyordu . Sarı çiyanı tekrar yakalayıp sıkıştırmalarında bile bulunmamış hatta adamın rus mafyası için işledigi 12 cinayeti bile bek önemsememişti .
Arkadaşları ve ekip budurumu pek beğenmeselerde işler bir şekilde ilerliyordu. Müdür bile fazla karışmıyordu bu aralar Hakan a Hakan sadece odasında yada evde oturup tavana bakmaya devam ediyordu fakat nedense bu gece içinde kötü bir his vardı Hakan in sanki eskiden bitiremediği bir hesaplaşma tekrarlanacak gibi bir his.
O ise birasından bir yudum daha alıp tavana bakmaya devam etti bu hissi aklından cıkarmak istediği yüzünden belli idi.
Ekip Van da yaşananlardan sonra epey dağılmıştı beyhan ve berkant sürekli dışarda geziyorlar ofise pek ugramıyorlardı. Tanfer zaten iyice başı boş kalmış cinayet dışında da diğer birimlere yardıma başlamıştı. Ali yeni oldugundan hala tam adapte olamamış sonbaharın ve mevsim gecisininde etkisi ile sakınleşen Ankara da ki günleri ve ortamı incelemeye devam etmekte idi.
Beyza isie yaşadığı travmaya rağmen hala eski neşesine dönmeye cabalıyordu arada hala Hakanla yaşananlarıda hatırlıyor ve hakan ın bu haline çok üzülüyordu.
Bu gecede Hakan a gitmeyi düşündü ve arabaya binip Hakana doğru yola cıktı Hakanın evde birası ile otururken bulacagından da emindi ama en azından yanında durmak istiyordu .
Adam tüfeğine son mermiyi yerleştirdi tüfek şu anda 10 mermilik özel haznesi ile ki bunu adam kendi yapmış ve tüfekle sürekli eğitim için kızılcıhamam ormanlarına gitmişti hazırdı yarın dedi adam buyuk gün benim için ve elinde çizdigi krokiye bakıtı hesapları tam işlerse yarın 10 kişi şanslı on kişi kursunlarının tadına bakacaktı ve sırttı.
Kapı çalınca hakan içerden sadece kimsin dedi .
Beyza benim amirim dedi önce sesi titriyordu hakan kimsin be dedi tekrardan anlamamıştı alkol duyularını ağırlaştırıyor ve onu uyuşturuyordu. Beyza Hakan benim dedi sonunda en yuksek sesle Hakan irkildi maziden gelen bir ses işte acaba bu muydu yok bu değildi. Hakan zorda olsa kapıyı açıp geri salona dondu Beyza Hakan dedi lutfen benim için bu halini bırak yanına oturmuştu ve sadece ona yaslanmak istiyordu hakan geri çekildi beyza tekrar yanaştı hakan beyza ya baktı gözlerinde umutsuzluk ve huzun vardı.
O sırada hakanın telefonu deli gibi çalmaya başladı saat 14:00 dı gizli numara hakan ekrana tekrar baktı beyza da duraladı hakan cok gerilmişti acaba işte gercekten işte korktuğu bu idi zorda olsa telefonu açtı ne dedi Hakan karsıda bir bekleme yasandı sonra Komiserim nasılsın özledin demi beni dedi ses Hakan irkildiğini kemiklerine kadar ürperdığını hıssediyordu nerdesin Adanalı dedi hakan zorlukla Ne güzel hatırlanmak dedi adanalı size hediye bıraktım alırsınız yarın özledim seni ankarayı sonbahar başkadır ankarada değilmi hakan komiser 2 senedir yurtdısı yetti bana biraz senle çalışalım artık neyse hediyeniz karga sekmezde kızılcıhamam inişinde 2 . km de seni seviyorum hahaha ve telefonu kapadı Adanalı Beyza da şokta idi ve hakan beyzaya sarıldı istemeden yada bnelki isteyerek emin olmadı ama yaptıgından ve arkadaşları arayalım dedi hemen gidip bakalım kendine sankı gelmiş gibi idi sanki şok onu tekrar hayata dondurmuştu savcıyada haber verelim hemen dedi sonrada ve silahını beline taktı. Beyza da çantasını aldı ve arabaya yürüdüler.